Gjest Lilleulv Skrevet 23. april 2008 #1 Skrevet 23. april 2008 Hjelp! Vi skal i 50-års lag til svigermor (min kjærestes stemor). Hva skal vi kjøpe i gave? Jeg føler ikke at jeg kjenner henne så godt... Forslag?
Gjest Lilleulv Skrevet 23. april 2008 #4 Skrevet 23. april 2008 hm, ca 500-1000 kanskje. Hun blir jo tross alt 50... Jeg har tenkt litt på ting til huset, type dekorasjon. eller noe velvære-greier. stor velvære-pakke fra et parfymeri kanskje? Ellers kan vi jo spørre svigerfar ja
Kaffekoppen Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Velværepakke høres bra ut om hun liker slikt. Er hun vanskelig å kjøpe til, kan kanskje et sentergavekort være noe? Det kan henges på en vinflaske eller pakkes sammen med en god sjokolade.
Puserjenta Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Jeg har kjøpt en kurv på ikea som jeg har fylt med forskjellige ting; lys, bodylotion, vin og gavekort på massasje. har også lagt opppi håndkle pent rullet med et fint bånd rundt. har slått ann
Gjest Bond Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Pynt for hjemme er alltid litt vanskelig, kanskje hun allerede har tilsvarende? Velvære er bra forslag, synes jeg. Ellers kan dere nok prøve noe mer familie-orientert. Hvis dere har en familiebilde sammen, få dette printet på noe større lerret eller noe, og få dette innrammet.. Men siden det er stemor, vet ikke hvor lenge hun har vært stemor og hvor lenge har du vært sammen med kjæreste, om det finnes sånne familiebilder.. ?
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Ikke alle som familiebilde-typen da. Om du skal gi noe sånn, så må du være sikker på at hun liker å henge opp familiebilder. Hva med et smykke? Hvis du er registrert på Ebay, så får du ganske så bra smykker for den prisen du har tenkt å legge i gaven.
Gjest Bond Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Ikke alle er smykke-typen heller, og smakene kan være veldig forskjellige (noen liker gull, noen sølv, noen liker enkle, noen liker mer, noen liker større noen mindre smykker) Ikke enkelt det!
Malibulita Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Enkelte mennesker er lette å kjøpe en gave til, andre er veldig vanskelige. De vanskelige er man som regel ulik når det gjelder smak, gjerne også i alder, eller man kjenner dem for dårlig. Da er det umulig for deg å kjøpe en gjenstand som hun garantert vil like, og det er litt skummelt å møte opp med en pyntegjenstand, iallefall. Til disse "vanskelige" personene er det lurt å kjøpe noe som kan brukes opp, for da får de iallefall ikke et samvittighetsproblem når gaven settes i et skap. En kurv, som noen her nevner, er en god idé. Alt som kan drikkes, spises, brennes eller dusjes opp er flott! Får jeg lys jeg ikke liker, brenner jeg dem intensivt ned, og slipper å forklare meg hvis de er borte til senere.
Gjest Lilleulv Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Dere har mye gode forslag! :-D Samboeren min og jeg har vært sammen i halvannet år, og jeg begynte ikke å treffe familien hans før det hadde gått flere mnd. Jeg føler ikke at jeg kjenner svigermor så veldig godt, og noen bilder av oss sammen eksisterer ikke. Kan nevne at av oss til jul fikk de en sånn pakke med julekaffe, lys, lysestaker og litt sånn forskjellig. kanskje ikke kjøpe veldig lik pakke nå...
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Hva med en kurv med sommerprodukter,- ting til soling f.eks + såpe og skrubb?
Puserjenta Skrevet 23. april 2008 #14 Skrevet 23. april 2008 Kjedelig å gi like gaver hver gang. men hvis hun er litt motebevisst kan du kjøpe ilse jacobsen støvler, regnkåpe. Mamma fikk søs jensen regnkåpe og ble lykkeligere enn en 4 åring på julaften. men de koster rundt 1000 kroner da
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #15 Skrevet 23. april 2008 Kjedelig å gi like gaver hver gang. men hvis hun er litt motebevisst kan du kjøpe ilse jacobsen støvler, regnkåpe. Mamma fikk søs jensen regnkåpe og ble lykkeligere enn en 4 åring på julaften. men de koster rundt 1000 kroner da Hva tror du en Ilse Jacobsen regnkåpe koster da? Dyrere enn "din" ihvertfall.
Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 #16 Skrevet 23. april 2008 Hva sier samboeren din? Har han noen forslag? Det er jo moren hans det dreier seg om.
Gjest Lilleulv Skrevet 23. april 2008 #17 Skrevet 23. april 2008 Hva sier samboeren din? Har han noen forslag? Det er jo moren hans det dreier seg om. nope, farens kjæreste. Ikke mor. Han er særdeles lite kreativ, derfor jeg tenkte å sjekke litt. Blir det opp til han blir det vel konfekt tenker jeg
Puserjenta Skrevet 23. april 2008 #18 Skrevet 23. april 2008 (endret) Hva tror du en Ilse Jacobsen regnkåpe koster da? Dyrere enn "din" ihvertfall. Ilse Jacobsen kostet 1500 da jeg var innom butikken, men det ble Søs Jensen for jeg syns den var finere. Kan jo hende at Lillulv kunne spleiset med noen!? Ikke meningen å komme med altfor dyre forslag, vet bare at moren min ble veldig glad for sin. Bare lyst på regn hele tiden Endret 23. april 2008 av Puserjenta
flickan Skrevet 23. april 2008 #19 Skrevet 23. april 2008 Jeg var i 50-års lag i helgen og kan jo nevne noen av gavene hun fikk: Røros-pledd link Samsonite trillekoffert (liten til små/korte turer) Stor dekorativ blomstervase Gavekort på SPA Sjal Toalettmappe med noe velvære produkter
Alice Ayres Skrevet 23. april 2008 #20 Skrevet 23. april 2008 nope, farens kjæreste. Ikke mor. Han er særdeles lite kreativ, derfor jeg tenkte å sjekke litt. Blir det opp til han blir det vel konfekt tenker jeg Tenkte på akkurat det da jeg stilte spørsmålene. Hva vet du om dama? Vet du noe hun liker? Er opptatt av? Kanskje ikke så veldig relevant, men hørte om en som var så innmari glad i seigmenn. På 50-årsdagen sin fikk han en life-size seigmann. Helt sant. Vennene hans hadde kontakter, vel og merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå