Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Seksuelt forslag Om dere jenter foreslår noe for kjæresten og det ikke faller i god jord,er det da lett og bruke "jeg tulla bare" unnskyldning for og komme ut av situasjonen? Kjæresten foreslo noe som hun vet jeg ikke vil gjøre,har pratet om dette tidligere og hun vet hva jeg syns om saken. Jeg leser det sånn at når man foreslår noe har man tenkt på det forut før man spør. Uansett om man spør med en liten latter/munterhet mener jeg at det er en grunn til at man spør,da er det mer eller mindre gjennomtenkt. For og snu dette Om gutten hadde foreslått noe seksuelt,hadde dere jenter tolket det som om dette var noe gutten hadde tenkt på før han spurte? Jeg mener at,kommer man med ett forslag om ting har det en foranledning,sånne ting plumper bare ikke ut av seg selv. Ja jeg vet at folk er forskjellig
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 (endret) Svar på spørsmål 1) NEI, det blir for søkt! Nå trodde jeg at du hadde mange spørsmål i inlegget ditt.... Vel, svar på spørsmål 2) JA, det er ikke uvanlig at enkelte spørsmål som har med sex å gjøre er en "grei" du drømmer om å utføre- derfor ikke uvanlig at dette er planlagt, og noe du vil prøve med partneren din! Si det og la det bl virkelighet! Hvorfor ikke si at du har lyst til å prøve dette? Hvorfor late som det var en "fiks" ide du netopp kom på? Kanskje din partner tenner på dette, og om ikke så er h*n dum om h*n dumper deg for et slikt spørsmål! Kjør på du..... Endret 22. april 2008 av Frk.Uhåndterlig
Ce'Nedra Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Når kjæresten min har foreslått noe, har jeg aldri sagt nei, men hender jeg har sagt at jeg skal tenke på det. Så han har ikke trengt å si at han tulla.. Og det pleier vel ofte å være ting man har tenkt på litt når man foreslår det.
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 (endret) Når kjæresten min har foreslått noe, har jeg aldri sagt nei, men hender jeg har sagt at jeg skal tenke på det. Så han har ikke trengt å si at han tulla.. Og det pleier vel ofte å være ting man har tenkt på litt når man foreslår det. Tjihi, sånn tenker jeg også. Om mannen min kommer med et forslag så er ikke det noe han "brått" kom på men noe han har tenkt på en stund. Selvsagt! Er det litt i det mest "ekstreme" laget så gir jeg også et svar som gjør at han slipper å si "at han tulla" Enten jeg sier at jeg går med på det eller ikke, meeeeen det gjenstår å se til han er der han vil...hi,hi... Endret 22. april 2008 av Frk.Uhåndterlig
Gjest TS Skrevet 23. april 2008 #5 Skrevet 23. april 2008 Når kjæresten min har foreslått noe, har jeg aldri sagt nei, men hender jeg har sagt at jeg skal tenke på det. Så han har ikke trengt å si at han tulla.. Og det pleier vel ofte å være ting man har tenkt på litt når man foreslår det. Kanskje veldig dårlig formulert i første :gjeiper: Her ser det ut som en har skjønt hvor jeg ville hen Det hun foreslo vet hun fra tiligere at jeg ikke vil være med på,bare for og ha sagt det så er det ett ganske drøyt forslag. At hun sa det med en liten smule "humor" synes jeg bekrefter at det ble gjort med vilje for og lodde stemningen. Hun bedyrer så det rekker at det bare var tull fra hennes side å at hun ikke kunne tenke seg og gjøre det, å at hun ikke har tenkt på dette,jeg vet fra meg selv at om det er noe jeg vil spørre om,og er usikker på hennes reaksjon har jeg bestandig "Bare tulla" kortet i baklomma. Derfor mener jeg at hun må ha tenkt på det forut at det bare "datt" ut liksom,reaksjonen hennes var at det var nå ingenting å bli sur for.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 reaksjonen hennes var at det var nå ingenting å bli sur for. Var det noe å bli sur for da? Hun må vel få lov til å ha seksuelle preferanser, uansett hvor "ekstreme" de måtte være.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Var det noe å bli sur for da? Hun må vel få lov til å ha seksuelle preferanser, uansett hvor "ekstreme" de måtte være. Selvfølgelig må hun det! Bare det at....da må hun forfølge de uten meg
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Jeg har fisket og fleipet om diverse ting gjennom hele forholdet. Noe av det er ting jeg håper jeg får oppleve før eller senere, mens andre er mer at det kunne vært gøy og sett hva alt oppstyret er rundt. Hvordan han har reagert har variert. Spesielt analsex har han blånektet på i 4 år, men for en liten uke siden sa han faktisk at han ikke var like negativ som før. Grunnen til at han har nektet tidligere har vært at han er redd griseri, men den kvelden vi snakket om det var han såpass brisen at det ikke gjorde så mye. Problemet ble da at den dagen passet det ikke for meg, pga at vi hadde ikke glidemiddel, og jeg hadde ikke muligheten til å bli ren nok. I tillegg ble jeg ble så stresset av å skulle omstille meg i fra å tenke at det aldri kom til å hende til at nå ble det aktuelt at jeg bare lå og gliste. Men nå har vi avtalt å forsøke en gang eller to, i løpet av det neste året Men jeg tror du har rett i at mange spør på en litt fleipete måte, og ofte kan gjenta det med jevne mellomrom. Folk endrer mening, og det er neppe sannsynlig at den som har sagt nei sier i fra at det er aktuelt uten at den som tenner på det i første omgang fisker litt. Ser ikke noe galt i det jeg, så lenge det blir gjort på en ok måte
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Jeg har fisket og fleipet om diverse ting gjennom hele forholdet. Noe av det er ting jeg håper jeg får oppleve før eller senere, mens andre er mer at det kunne vært gøy og sett hva alt oppstyret er rundt. Hvordan han har reagert har variert. Spesielt analsex har han blånektet på i 4 år, men for en liten uke siden sa han faktisk at han ikke var like negativ som før. Grunnen til at han har nektet tidligere har vært at han er redd griseri, men den kvelden vi snakket om det var han såpass brisen at det ikke gjorde så mye. Problemet ble da at den dagen passet det ikke for meg, pga at vi hadde ikke glidemiddel, og jeg hadde ikke muligheten til å bli ren nok. I tillegg ble jeg ble så stresset av å skulle omstille meg i fra å tenke at det aldri kom til å hende til at nå ble det aktuelt at jeg bare lå og gliste. Men nå har vi avtalt å forsøke en gang eller to, i løpet av det neste året Men jeg tror du har rett i at mange spør på en litt fleipete måte, og ofte kan gjenta det med jevne mellomrom. Folk endrer mening, og det er neppe sannsynlig at den som har sagt nei sier i fra at det er aktuelt uten at den som tenner på det i første omgang fisker litt. Ser ikke noe galt i det jeg, så lenge det blir gjort på en ok måte Det har du nok helt rett i. Hadde det vært så enkelt som analsex eller ta den i munnen hadde det ikke vært noe og ta på vei for. Jeg vet at hun har gjort dette før,hun sier at det ikke gav henne den helt store opplevelsen. Hvorfor gjøre dette på nytt om det ikke var noe,selvfølgelig er jeg redd for at hun liker dette bedre enn å ha sex med meg. Som sagt tidligere trur jeg hun brukte "bare tulla kortet" når hun så min reaksjon,derfor sitter jeg med en ekkel følelse at dette er noe hun vil gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Det har du nok helt rett i. Hadde det vært så enkelt som analsex eller ta den i munnen hadde det ikke vært noe og ta på vei for. Jeg vet at hun har gjort dette før,hun sier at det ikke gav henne den helt store opplevelsen. Hvorfor gjøre dette på nytt om det ikke var noe,selvfølgelig er jeg redd for at hun liker dette bedre enn å ha sex med meg. Som sagt tidligere trur jeg hun brukte "bare tulla kortet" når hun så min reaksjon,derfor sitter jeg med en ekkel følelse at dette er noe hun vil gjøre. Ja, det blir straks verre om det er ting som involverer andre partnere ol. Men har du spurt henne hvorfor hun ønsker å gjenta det? Jeg har foreksempel aldri hatt trekant, men fantaserer om det. Har også snakket med min kjære om dette også, og vi har funnet ut at vi begge har endret tankesett ang dette over tid. Jeg ønsker det fortsatt, men er mer skeptisk, mens han er mer åpen. Sjansen for at vi faktisk gjennomfører det er svært liten, men vi snakker om det for å vite hvor den andre står. I tillegg finner vi ofte ut at vi selv også har endret mening, noe som kan være ganske merkelig.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #11 Skrevet 23. april 2008 Ja, det blir straks verre om det er ting som involverer andre partnere ol. Men har du spurt henne hvorfor hun ønsker å gjenta det? Jeg har foreksempel aldri hatt trekant, men fantaserer om det. Har også snakket med min kjære om dette også, og vi har funnet ut at vi begge har endret tankesett ang dette over tid. Jeg ønsker det fortsatt, men er mer skeptisk, mens han er mer åpen. Sjansen for at vi faktisk gjennomfører det er svært liten, men vi snakker om det for å vite hvor den andre står. I tillegg finner vi ofte ut at vi selv også har endret mening, noe som kan være ganske merkelig. Har spurt,hun sier hun bare tulla...det trur jeg nå sånn passe på. Jeg trudde vi hadde ett tilfredstillende sexliv,tydligvis ikke når andre må blandes inn.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #12 Skrevet 23. april 2008 Jeg kan bare snakke for meg selv. Som sagt fantaserer jeg om trekant, men det har ikke noe med at jeg ikke har det bra med samboeren. Det som er grunnen hos meg er at jeg tenner på kvinner, og ikke minst at jeg gjerne hadde opplevd det å være nær andre på den måten. Har alltid hatt en dragning mor polyamory (flerpartnerforhold), og da blir sex en naturlig del av det. Siden jeg vet det er svært lite sannsynlig at vi noen gang finner en partner som vi passer sammen med på flere deler av livet så har jeg fått en form for fiksering hvor jeg konsenterer meg om det rent sexuelle og flørtende. Men som sagt, dette er en prosess jeg og min samboer går igjennom sammen, og det er liten mulighet for at vi finner den rette. Snakk med henne om hvorfor hun ønsker dette, eller venn deg til tanken om at hun har fantasier som går på tvers av det du selv godtar å gjøre. Om hun da ønsker dette så sterkt at hun bryter med deg (noe jeg har vansker med å forstå når det ikke var noe forrige gang), så er det hennes valg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå