Gå til innhold

Bondetuppas bryllupsdagbok!

bondetuppa!

Anbefalte innlegg

Hjelp som tiden flyr! Våren er her, og august kommer stadig nærmere! Har jeg ordnet alt som skal ordnes i god tid? Har jeg virkelig alt under kontroll... ?

Min kjære og jeg ble sammen for 7 år siden. Da var han 15 og jeg 16.. Nå har vi endelig funnet ut at tiden er inne for bryllup! Min kjære var nede på kne i desember, og bryllupet blir i august. Vi gleder oss veldig!! Så nå prøver vi og få litt mer oversikt i kaoset! KG har vært til stor hjelp, og en kjærkommen inspirasjonskilde. Her er det mange flotte mennesker og mye gode råd og tips. Så i denne spennende tiden er det godt og vite at her kan jeg få svar på både store og små spørsmål! Lykke til med planlegging alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med forestående bryllup :) Blir spennende å følge med i planleggingen :) Mye som er på plass allerede eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Det blir bryllup 2. august! Jeg har ordnet litt, men det er fortsatt mye igjen. Her er oversikt over det som er ordnet så langt:

Kirke er bestilt

Sted: hjemme på gården

Forlovere er valgt og spurt

Fotograf er bestilt

Brudekjole er bestilt

Frisør og makeup er bestilt

invitasjoner er skrevet og klare til og sende ut

Har avtale med ei som skal komme og hjelpe oss med blomster/pynting

Har avtale med servitører

Har fått noen til og synge i kirka

Har meldt oss på dansekurs

Men det er fortsatt masse igjen!! Jeg er så treig av meg.. Jobber best under press, så jeg er av den typen som drøyer alt til siste liten. Og det har jeg egentlig bestemt meg for ikke og gjøre når det gjelder bryllupet vårt.. Så det gjenstår og se.

Hvor langt har dere andre kommet? Er det noe jeg bør skyndte meg og få gjort? Som bør ordnes i god tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ grattis assa! Jeg har uken etter deg! Har du bestilt bryllupskake? Bestemt fargen/e på brudebuketten? Kjøpt sko ti lkjolen din? Annet tilbehør?

Toastmaster?

Får vi se bilde av kjolen??? Digger kjoler.... :rødme:

Takk :) Det blir bryllup 2. august! Jeg har ordnet litt, men det er fortsatt mye igjen. Her er oversikt over det som er ordnet så langt:

Kirke er bestilt

Sted: hjemme på gården

Forlovere er valgt og spurt

Fotograf er bestilt

Brudekjole er bestilt

Frisør og makeup er bestilt

invitasjoner er skrevet og klare til og sende ut

Har avtale med ei som skal komme og hjelpe oss med blomster/pynting

Har avtale med servitører

Har fått noen til og synge i kirka

Har meldt oss på dansekurs

Men det er fortsatt masse igjen!! Jeg er så treig av meg.. Jobber best under press, så jeg er av den typen som drøyer alt til siste liten. Og det har jeg egentlig bestemt meg for ikke og gjøre når det gjelder bryllupet vårt.. Så det gjenstår og se.

Hvor langt har dere andre kommet? Er det noe jeg bør skyndte meg og få gjort? Som bør ordnes i god tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Har dere fått av gårde forlovererklæringer og sånn prøvepapirgreier? Haster jo ikke, men jeg syntes det var greit å få på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dinedama! Så bra ballerina. Det kommer til og bli en flott dag med nydelig vær. Det har vi bestilt. I går fikk jeg svar fra onkelen min, som gjerne ville være toastmaster. Så da er det i boks. Så var i og kjøpte dress til min kjære i går. Han blei alldeles fantastisk! Så jeg gleder meg til og se han pynta i riktig størrelse på dressen, fiksa hår og knapphullsblomst :rødme: Så fikk vi sett på bryllupsreise, skal bekrefte den endelig på mandag. To uker på Mauritsius! Det blir så utrolig bra!! Jeg gleder meg allerede.

Sko og tilbehør til kjolen min har jeg ikke skaffa meg ennå, så det bør jeg nok gjøre. Skal på bakeren i dag og forhøre oss om kake, eller så har jeg fått nr til ei dame gjennom noen vi kjenner, som lager kaker privat. De er veldig flotte og gode, og veldig mye billigere enn bakeren. så det kan nok hende vi går for henne. Brudebukett skal vi til blomsterbutiken og se på i løpet av uka. Det blir spennende. Nå føler jeg plutselig at ting begynner og skje. Men det betyr ike nødvendigvis at vi kan slappe av ennå.. Fortsatt masse og gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...