Gå til innhold

Nazar


Lillros

Anbefalte innlegg

Weee, no har jeg akkurat bestilt tur til meg og samboeren til Tyrkia. Alt i alt ble det 19.300. Og det er vel ikke så værst, med tanke på at mat og drikke er inkludert?! Tror det ville blitt mye dyrere vis mat ikke var inkludert. Eneste vi må kjøpe er natt mat.

Må inrømme jeg er kjempe spent, og tror liksom ikke het på det, før jeg ser det. Spis og drikk så mye du vil? Har litt sommerfugler i magen no ja!

Er det noen som har god erfaring med dette? Er redd vi går på en smell, at det er en hake ved dette. Har lest masse her inne, og på internett generelt, og de fleste er fornlyd :D Men er akkurat som jeg ikke helt tror det.. :P

Har ihvertfall bestilt avbestillings forsikring. Er det forresten noen som vet hvor lang tid det tar å fly til tyrkia? Fra Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi reiste til Tyrkia med nazar for 3 år siden, mest vellykkede turen jeg har vært med på (og jeg har vært på mangen sydenturer).. MASSE god mat å velge mellom, anbefaler all-inclusive på det sterkeste. Greit å slippe å sitte to timer bare og vente på maten, som en gjerne må på andre restauranter. Likte også at dessert og frukt var inkludert, tror jeg spiste 14 hele vannmeloner der nede- en for hver dag ;) Dessuten var det deilig å vite at alt av mat var betalt, så en trang liksom ikke være så redd for å gå tom for penger- alt en hadde til overs kunne liksom gå til shopping;) Skal garantert bo på all-inclusive igjen!

God tur!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiste til Tyrkia med nazar for 3 år siden, mest vellykkede turen jeg har vært med på (og jeg har vært på mangen sydenturer).. MASSE god mat å velge mellom, anbefaler all-inclusive på det sterkeste. Greit å slippe å sitte to timer bare og vente på maten, som en gjerne må på andre restauranter. Likte også at dessert og frukt var inkludert, tror jeg spiste 14 hele vannmeloner der nede- en for hver dag ;) Dessuten var det deilig å vite at alt av mat var betalt, så en trang liksom ikke være så redd for å gå tom for penger- alt en hadde til overs kunne liksom gå til shopping;) Skal garantert bo på all-inclusive igjen!

God tur!:)

Ooj, konge! Takk for svar :o) Blir utrolig spennende, gleder meg veldig. Men drar ikke før 6 august da. Mend ahar jeg noe å glede meg til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere en eller to uker for den prisen?

Bare litt nysgjerrig,- det hørtes så herlig ut.

Er det hotell ved stranden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere en eller to uker for den prisen?

Bare litt nysgjerrig,- det hørtes så herlig ut.

Er det hotell ved stranden?

Det er 2 uker!!:) Høres jo helt uvirkelig ut da. Du får frokost, lunch og middag og all drikke gratis Brus. ØL!!! :P Pluss du får mellom måltider, som hamburgere ol. Sparer jo sikkert sykt mye på det.

Det hotellet vi skal, der er det 3 hoteller. Vi bor på det ene, og har tilgang til de 2 andre. Kand rikke (gratis) i alle barene på alle de 3, eneste du gjlr på ditt hotel er å spise de bufeene.

Gå inn på http://web2.nazar.no/start.cfm og se. Er også 0 meter til stranden, hihi :o) Er jo godt det og, vis samboeren min vil sove litt ut, så kan jeg stikke ned å sole meg, mens han sover. Vil jo føle meg ganske trygg da, vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj!

Det så da bare kjempeherlig ut der.

Jeg har vært på all-inclusive i 2 uker i Spania. Det var helt utrolig. Alt av mat og drikke var inkludert frem til midnatt, også i barer på hele området og ved bassenget var det bar med all slags drikke + iskrem + sandwicher. Bare å vise fram kortet. Husk bare å ta med klær som tåler at magen blir større.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojojoj!

Det så da bare kjempeherlig ut der.

Jeg har vært på all-inclusive i 2 uker i Spania. Det var helt utrolig. Alt av mat og drikke var inkludert frem til midnatt, også i barer på hele området og ved bassenget var det bar med all slags drikke + iskrem + sandwicher. Bare å vise fram kortet. Husk bare å ta med klær som tåler at magen blir større.....

Ja, hehe, får kjøpe med meg litt større klær:P Hehe, neida. Men det blir bare utrolig digg. Sellom det er kjempe lenge til *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...