Lady_Z Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 (endret) Jeg er 22 år. Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart to år. Det siste halve året har vi også vært samboere. Problemet mitt er at det er lenge siden jeg virkelig har tent på han. Han er veldig, unormal tynn... så jeg synes det er ekkelt at når vi har sex så stikker det bein ut overalt fra kroppen hans. Sex har vi en gang annenhver uke. Vi har også mye krangler! Nesten daglig! Hva bør jeg gjøre? Jeg synes dette er fryktelig vanskelig siden vi er samboere... Endret 22. april 2008 av Lady_Z
Lady_Z Skrevet 22. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. april 2008 Jeg er 22 år. Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart to år. Det siste halve året har vi også vært samboere. Problemet mitt er at det er lenge siden jeg virkelig har tent på han. Han er veldig, unormal tynn... så jeg synes det er ekkelt at når vi har sex så stikker det bein ut overalt fra kroppen hans. Sex har vi en gang annenhver uke. Vi har også mye krangler! Nesten daglig! Hva bør jeg gjøre? Jeg synes dette er fryktelig vanskelig siden vi er samboere... Trenger sårt hjelp... hva skal jeg gjøre?
Gjest Casey Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Problemet mitt er at det er lenge siden jeg virkelig har tent på han. Han er veldig, unormal tynn... så jeg synes det er ekkelt at når vi har sex så stikker det bein ut overalt fra kroppen hans. Vi har også mye krangler! Nesten daglig! Bryt, gjør det slutt og still inn antennene en annen vei.
Lady_Z Skrevet 22. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2008 Bryt, gjør det slutt og still inn antennene en annen vei. Er det som er i tankene mine... så ender nok med ett brudd her. Men er bare så vanskelig å få gjort det... Har vært skikkelig kvalm i flere dager nå... nervøs :S
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Problemet mitt er at det er lenge siden jeg virkelig har tent på han. Han er veldig, unormal tynn... Har han plutslig rast ned i vekt? Siden du tente på ham før, mener jeg.
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #6 Skrevet 23. april 2008 Kjenner meg litt igjen i det du skriver. Tenner ikke særlig på kjæresten min lenger, han har på kort tid lagt på seg over 30 kilo. Før trente han hver dag og var opptatt av utseendet, men nå er han tykk. Føler meg forferdelig overfladisk og slem som ikke tenner på han lenger. Kjipt når man i tillegg bare er 19...
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 Høres ut som du har funnet deg en skihopper ?
Gjest Pax Skrevet 23. april 2008 #8 Skrevet 23. april 2008 Når man er ordentlig glad i noen spiller det ingen rolle om han er bælfeit eller knokkeltynn...
SMann Skrevet 23. april 2008 #9 Skrevet 23. april 2008 Når man er ordentlig glad i noen spiller det ingen rolle om han er bælfeit eller knokkeltynn... Helt enig! Problemet er hvis man endrer seg drastisk. Hvis de tingene som man ble tent på tidligere forsvinner (om det er fysisk eller personlighet), kan det være et problem. Hvis kjærligheten tar slutt (som det ser ut i dette tilfellet), kan man irritere seg over det minste.
Lille Lea Skrevet 24. april 2008 #10 Skrevet 24. april 2008 Jeg er 22 år. Jeg og kjæresten min har vært sammen i snart to år. Det siste halve året har vi også vært samboere. Problemet mitt er at det er lenge siden jeg virkelig har tent på han. Han er veldig, unormal tynn... så jeg synes det er ekkelt at når vi har sex så stikker det bein ut overalt fra kroppen hans. Sex har vi en gang annenhver uke. Vi har også mye krangler! Nesten daglig! Hva bør jeg gjøre? Jeg synes dette er fryktelig vanskelig siden vi er samboere... Be han spise!! Bare tøys med han at han kunne trengt litt kjøtt på den vesle kroppen! Hehe. Kunne aldri i mitt liiiv pult ett skjelett! Da er det bedre at han har litt ekstra syns nå jeg..Uæakk!
Lille Lea Skrevet 24. april 2008 #11 Skrevet 24. april 2008 Hvis man er gla i noen gjør det ikke noe om han blir knoklete? Jeg kunne ikke hatt en kjæreste som ikke tente meg, kamerat, lett, men kjæreste nei!
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #12 Skrevet 25. april 2008 Jeg kunne ikke hatt en kjæreste som ikke tente meg, kamerat, lett, men kjæreste nei! Enig, been there, done that. hadde en gang ei dame med skikkelig fine spjoing-pupper og liten fast oppstopperrumpe. Plutselig en dag la jeg merke til at puppene hadde fått antydning til heng. Jeg sjekket henne under lyset, og tror du ikke hun hadde begynt å få tegn til cellulitter. Jeg ble helt kvalm. Den dama ble ikke lenge i huset! Grøsser ennå jeg når jeg tenker på det.
Gjest Gjest_L_* Skrevet 25. april 2008 #13 Skrevet 25. april 2008 Jeg hadde også problemer med at jeg sluttet å tenne på kjæresten min en gang.. men han hadde ikke forandret seg i det hele tatt utseendemessig, det var nok kun fordi "flammen" døde ut. Kjærligheten forsvant, og med den røyk også tenninga og den fysiske kjemien. Tror nok ikke problemet er at han har blitt for tynn, det er vel heller at følelsene dine for han ikke er så veldig sterke lenger. Ut i fra de ekstremt få setningene jeg har lest om forholdet ditt her, er det første jeg tenkte: gjør det slutt!
Gjest Gutt92 Skrevet 25. april 2008 #14 Skrevet 25. april 2008 Enig, been there, done that. hadde en gang ei dame med skikkelig fine spjoing-pupper og liten fast oppstopperrumpe. Plutselig en dag la jeg merke til at puppene hadde fått antydning til heng. Jeg sjekket henne under lyset, og tror du ikke hun hadde begynt å få tegn til cellulitter. Jeg ble helt kvalm. Den dama ble ikke lenge i huset! Grøsser ennå jeg når jeg tenker på det. Du kødder, ikke sant ?
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2008 #15 Skrevet 25. april 2008 Du er bare 22 år! Ikke kast bort tida på forhold som du kjenner ikke er rett for deg! Så enkelt er det. Man kan ikke tvinge fram noe som ikke er der... Hilsen ei som skulle ønske noen kunne banket dette inn i hodet mitt da det var aktuellt.
Gjest Kresen mann Skrevet 25. april 2008 #16 Skrevet 25. april 2008 Enig, been there, done that. hadde en gang ei dame med skikkelig fine spjoing-pupper og liten fast oppstopperrumpe. Plutselig en dag la jeg merke til at puppene hadde fått antydning til heng. Jeg sjekket henne under lyset, og tror du ikke hun hadde begynt å få tegn til cellulitter. Jeg ble helt kvalm. Den dama ble ikke lenge i huset! Grøsser ennå jeg når jeg tenker på det. Samma her. Spesielt ille er det blitt etter barenfødselen. Løs hud, pupper som mister yppigheten- i det hele tatt... Heldigvis er det bare å finne seg en ny og yngre.
Lady_Z Skrevet 26. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 26. april 2008 Har han plutslig rast ned i vekt? Siden du tente på ham før, mener jeg. Han har alltid vært tynn, så er ikke noe som er skjedd nettopp. Tente vel på han før ja...
Lady_Z Skrevet 26. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 26. april 2008 Kjenner meg litt igjen i det du skriver. Tenner ikke særlig på kjæresten min lenger, han har på kort tid lagt på seg over 30 kilo. Før trente han hver dag og var opptatt av utseendet, men nå er han tykk. Føler meg forferdelig overfladisk og slem som ikke tenner på han lenger. Kjipt når man i tillegg bare er 19... Tror på det andre sier her inne... at det er ikke utseende det er noe med, men forelskelsen er forsvunnet...
Lady_Z Skrevet 26. april 2008 Forfatter #19 Skrevet 26. april 2008 Tror nok ikke problemet er at han har blitt for tynn, det er vel heller at følelsene dine for han ikke er så veldig sterke lenger. Ut i fra de ekstremt få setningene jeg har lest om forholdet ditt her, er det første jeg tenkte: gjør det slutt! Jeg har vel begynt å innse dette jeg og... hadde hen heftig diskusjon i natt...
snexi Skrevet 26. april 2008 #20 Skrevet 26. april 2008 Tror nok egentlig at du innerst inne vet hva du bør gjøre og noe annet er kun utsettelse. Du er kun 22 år og tydeligvis ingen barn inne i bildet. lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå