Gjest Flo Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Hei. Saken er at jeg er med i et amatørteater, og i dag skulle hele skolen se på en moderne og minimalistisk oppsetning av det polske stykket "Hunden og jeg" fra 1943. Jeg var dritnervøs, for rollen som Dobroslawa er veldig krevende. Så jeg gjorde som så mange andre har gjort før meg: ruset meg. Dette er ikke noe nytt. Selv Edward Grieg brukte koka før har gjorde forestilling. Men dette er noe jeg aldri har gjort før. Jeg fikk det av kjæresten min, som feilberegnet dosen. Jeg er jo halvparten så tung som ham, og har ikke bygd opp toleranse. Jeg er ikke sikker på hva han gav meg, en gang. Men han sa det skulle få meg til å "slæppe off og kuule'n ned" De første 10 minuttene i skuespillet gikk som en drøm. Mulig dopet virket? Eller at det var placebo-effekten som fikk meg til å TRO at det virket? Etter hvert begynte jeg ifølge videoopptakene og publikum å synge skjærende falskt, før jeg flekket av meg blusen og sang Lene Alexandras My Boobs are OK! De trakk for sceneteppet ganske kjapt, men alle fikk sett hvor OK de var. Og han som styrte lyden hadde hatt 10 minutters opplæring, og fikk ikke slått av mikrofonen min i tide. *hulk* Nå tør jeg ikke gå ut. Facebook og innboksen min er proppfulle av snutter, lydopptak, zoom-bilder og sitater. Alle sier "Ja, de er absolutt OK", og slike ting. Jeg tør ikke gå ut. Hva skal jeg gjøre?
Gjest Yihaa Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Akkurat. Nei, du får vel sitte inne å skrive flere innlegg på KG til det verste styret har lagt seg.
W. Wallace Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Dette er nesten for morsomt til å være oppdiktet!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 De trakk for sceneteppet ganske kjapt, men alle fikk sett hvor OK de var. Du får trøste deg med at det hadde vært verre om de ikke hadde vært OK, da
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #7 Skrevet 22. april 2008 Hei. Saken er at jeg er med i et amatørteater, og i dag skulle hele skolen se på en moderne og minimalistisk oppsetning av det polske stykket "Hunden og jeg" fra 1943. Jeg var dritnervøs, for rollen som Dobroslawa er veldig krevende. Så jeg gjorde som så mange andre har gjort før meg: ruset meg. Dette er ikke noe nytt. Selv Edward Grieg brukte koka før har gjorde forestilling. Men dette er noe jeg aldri har gjort før. Jeg fikk det av kjæresten min, som feilberegnet dosen. Jeg er jo halvparten så tung som ham, og har ikke bygd opp toleranse. Jeg er ikke sikker på hva han gav meg, en gang. Men han sa det skulle få meg til å "slæppe off og kuule'n ned" De første 10 minuttene i skuespillet gikk som en drøm. Mulig dopet virket? Eller at det var placebo-effekten som fikk meg til å TRO at det virket? Etter hvert begynte jeg ifølge videoopptakene og publikum å synge skjærende falskt, før jeg flekket av meg blusen og sang Lene Alexandras My Boobs are OK! De trakk for sceneteppet ganske kjapt, men alle fikk sett hvor OK de var. Og han som styrte lyden hadde hatt 10 minutters opplæring, og fikk ikke slått av mikrofonen min i tide. *hulk* Nå tør jeg ikke gå ut. Facebook og innboksen min er proppfulle av snutter, lydopptak, zoom-bilder og sitater. Alle sier "Ja, de er absolutt OK", og slike ting. Jeg tør ikke gå ut. Hva skal jeg gjøre? Shiiiiit assss.... du må bare chilleeee'n....
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 22. april 2008 #8 Skrevet 22. april 2008 (endret) Hva skal jeg gjøre? Ikke en driiiiit får du gjort med det. Gjort er gjort. Endret 23. april 2008 av Kari
Gjest Kari Skrevet 23. april 2008 #10 Skrevet 23. april 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde en ekkel opplevelse med en fyr ... det foregikk over lengre tid... Jeg kom i en ond sirkel med mye ... da mener jeg MYE (hver dag) med hasj..samt andre rusmidler.. Dette mye grunnet en kraftig depresjon og mye angst over flere år, samt mange dårlige livserfaringer opp gjennom årene og fra barndommen... Denne gutten solgte hasj, så jeg var innom noen ganger i uka...ikke fordi jeg ville men det var så enkelt å få tak i greier gjennom han... Likte han ikke særlig egentlig, han var KÅT som faen og virket slesk... Likevel klarte jeg å havne i sengen med han, jevnlig... Jeg klarte aldri å forstå hvorfor, hvorfor gjorde jeg noe jeg ikke ville? hva skjedde egentlig? det pågikk et år.. Jeg begynte etterhvert på skole og begynte å få litt andre vaner..Jeg ville virkelig ikke mer, folkene, dopet ... Jeg begynte å se "fyren" med andre øyne..men samtidig syntes jeg synd på han (av alle ting)... jeg trodde det var jeg som hadde makten og at han var uskyldig og forelsket..(liksom.. Jeg gikk til han for å si at jeg ikke ville mer... Sa i fra på forhånd at det var noe jeg ville snakke med han om, det virket som om han ante hva jeg kom til å si. Når jeg kom var han kjempe snill, smilte og sa positive ting til meg...og ga meg en pepsi max som han hadde kjøpt spesielt til meg... Jeg husker ikke helt hva som skjedde, men den derre pepsien var skikkelig god.. (rundt den tiden var det mye snakk om det var mye god ectasy i byen, mdma)..Jeg husker at istedenfor å si at jeg ville ende the casual sex...ble det at jeg ville ha sex men var ikke ute etter et forhold... i hans øyne. Jeg husker nesten ingenting utenom at jeg vet at vi hadde rå sex...i fire/fem timer varte det... når jeg gikk var jeg døds happy, i skyene...helt til jeg kom hjem og landet... Han må ha gitt meg ectasy i den flaska.. Jeg var jo totalt edru da jeg kom... I ettertid har jeg skjønt at han har manipulert meg lenge, ringt meg når han visste jeg festet og var ruset... snudd om på alt jeg sa, ikke tatt et nei for et nei. Jeg tør ikke tenke på hva som kan ha skjedd alle de gangene jeg har vært bevisstløs hos han. Jeg sliter med skam... mye skam og fortrengte minner som gjør at jeg innimellom blir så dårlig at jeg nesten kaster opp... faen at jeg kunne være så idiot.... Jeg meldte meg ut av undergrunnen den dagen og har latt vær å feste, drikke, røyke... jeg har nesten ingen "venner" nå grunnet at de fleste jeg hengte meg var inni et miljø som skremmer vettet av meg nå... Jeg holdt på å miste meg selv... som om jeg var i min egen verden og realiteten var så skremmende at jeg fornektet den... I ettertid har jeg fått vite at "fyren" har blitt anmeldt før..men han hadde vunnet. Jeg konfronterte han, men da gjorde han det slik at alt var etter min egen vilje..det gjorde bare vondt verre. Jeg skulle gjerne skutt av han kuken ... helst... Anmeldelse er utelukket grunnet at jeg ikke har bevis.. Nå vet jeg at han gjør det samme med en gammel venninne av meg...hun vet hva som har skjedd med meg men bare overser det...hun er svært psykisk syk og har alvorlig anoreksia..arg..fortvilende .. men når hun ikke hører på meg så vet jeg ikke hva jeg kan si... "Fyren" er uansett desperat hvis han vil pule ei jente som består av knokler... Jeg er enda fortvilet over at jeg aldri får svar på hva som egentlig skjedde...jeg sliter sinsykt med selvtilliten og er litt bitter på meg selv. Samtidig prøver jeg å plassere dritten der den bør plasseres...på han... Jævla patetiske dritt menneske.. Jeg har det bedre nå... og startet et nytt liv... jeg er glad jeg er så ung som jeg er, 22 år... jeg vil leve et bedre liv... har nå en kjæreste, han er avholds og verdens heligste gutt... Rus er noe dritt...jeg ruser meg på livet...! det tar nok litt tid før jeg klarer å akseptere det som skjedde...
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde en ekkel opplevelse med en fyr ... det foregikk over lengre tid... Jeg kom i en ond sirkel med mye ... da mener jeg MYE (hver dag) med hasj..samt andre rusmidler.. Dette mye grunnet en kraftig depresjon og mye angst over flere år, samt mange dårlige livserfaringer opp gjennom årene og fra barndommen... Denne gutten solgte hasj, så jeg var innom noen ganger i uka...ikke fordi jeg ville men det var så enkelt å få tak i greier gjennom han... Likte han ikke særlig egentlig, han var KÅT som faen og virket slesk... Likevel klarte jeg å havne i sengen med han, jevnlig... Jeg klarte aldri å forstå hvorfor, hvorfor gjorde jeg noe jeg ikke ville? hva skjedde egentlig? det pågikk et år.. Jeg begynte etterhvert på skole og begynte å få litt andre vaner..Jeg ville virkelig ikke mer, folkene, dopet ... Jeg begynte å se "fyren" med andre øyne..men samtidig syntes jeg synd på han (av alle ting)... jeg trodde det var jeg som hadde makten og at han var uskyldig og forelsket..(liksom.. Jeg gikk til han for å si at jeg ikke ville mer... Sa i fra på forhånd at det var noe jeg ville snakke med han om, det virket som om han ante hva jeg kom til å si. Når jeg kom var han kjempe snill, smilte og sa positive ting til meg...og ga meg en pepsi max som han hadde kjøpt spesielt til meg... Jeg husker ikke helt hva som skjedde, men den derre pepsien var skikkelig god.. (rundt den tiden var det mye snakk om det var mye god ectasy i byen, mdma)..Jeg husker at istedenfor å si at jeg ville ende the casual sex...ble det at jeg ville ha sex men var ikke ute etter et forhold... i hans øyne. Jeg husker nesten ingenting utenom at jeg vet at vi hadde rå sex...i fire/fem timer varte det... når jeg gikk var jeg døds happy, i skyene...helt til jeg kom hjem og landet... Han må ha gitt meg ectasy i den flaska.. Jeg var jo totalt edru da jeg kom... I ettertid har jeg skjønt at han har manipulert meg lenge, ringt meg når han visste jeg festet og var ruset... snudd om på alt jeg sa, ikke tatt et nei for et nei. Jeg tør ikke tenke på hva som kan ha skjedd alle de gangene jeg har vært bevisstløs hos han. Jeg sliter med skam... mye skam og fortrengte minner som gjør at jeg innimellom blir så dårlig at jeg nesten kaster opp... faen at jeg kunne være så idiot.... Jeg meldte meg ut av undergrunnen den dagen og har latt vær å feste, drikke, røyke... jeg har nesten ingen "venner" nå grunnet at de fleste jeg hengte meg var inni et miljø som skremmer vettet av meg nå... Jeg holdt på å miste meg selv... som om jeg var i min egen verden og realiteten var så skremmende at jeg fornektet den... I ettertid har jeg fått vite at "fyren" har blitt anmeldt før..men han hadde vunnet. Jeg konfronterte han, men da gjorde han det slik at alt var etter min egen vilje..det gjorde bare vondt verre. Jeg skulle gjerne skutt av han kuken ... helst... Anmeldelse er utelukket grunnet at jeg ikke har bevis.. Nå vet jeg at han gjør det samme med en gammel venninne av meg...hun vet hva som har skjedd med meg men bare overser det...hun er svært psykisk syk og har alvorlig anoreksia..arg..fortvilende .. men når hun ikke hører på meg så vet jeg ikke hva jeg kan si... "Fyren" er uansett desperat hvis han vil pule ei jente som består av knokler... Jeg er enda fortvilet over at jeg aldri får svar på hva som egentlig skjedde...jeg sliter sinsykt med selvtilliten og er litt bitter på meg selv. Samtidig prøver jeg å plassere dritten der den bør plasseres...på han... Jævla patetiske dritt menneske.. Jeg har det bedre nå... og startet et nytt liv... jeg er glad jeg er så ung som jeg er, 22 år... jeg vil leve et bedre liv... har nå en kjæreste, han er avholds og verdens heligste gutt... Rus er noe dritt...jeg ruser meg på livet...! det tar nok litt tid før jeg klarer å akseptere det som skjedde... Btw.jeg ergrer meg veldig for å ha skrevet dette innlegget grunnet at ejg er redd for fordommer.. men jeg vil gjerne dele mine erfaring med andre, kanskje noen har lignende erfaringer?...
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 Btw.jeg ergrer meg veldig for å ha skrevet dette innlegget grunnet at ejg er redd for fordommer.. men jeg vil gjerne dele mine erfaring med andre, kanskje noen har lignende erfaringer?... Ehm, ser nå at det kan misfortåes, jeg visste ikke at det var noe i den pepsien ... da ville jeg aldri ha drukket den... altså jeg ble dopet men ikke av egen vilje.
Gjest MissK... Skrevet 6. mai 2008 #15 Skrevet 6. mai 2008 Listen to your mama! Don't do drugs! Det er ikke alle som har en mamma som sier til dem at de ikke skal bruke dop! "It`s learning by doing" brutalt men sant...
mysan Skrevet 7. mai 2008 #17 Skrevet 7. mai 2008 På cola..? Nå skrev hun vel strengt tatt at hun ikke visste hva det var
Lillros Skrevet 7. mai 2008 #18 Skrevet 7. mai 2008 Alle sier "Ja, de er absolutt OK" Si takk tilbake, og vær fornøyd med at de er "OK" :o) Det blir abre verre for deg vis du gjemmer deg. Ta det med et smil rundt munnen. Var jo bare på tull allikavel :o)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå