Gjest ts Skrevet 22. april 2008 #1 Skrevet 22. april 2008 Er ute etter to fine/tøffe sofasenger som ungene (gutt 13 og jente 10) skal få på rommet sitt. De må være gode å ligge i + lette å gjøre om til sofaer når de har besøk. Bør være en plass å gjøre av dyne og pute når den gjøres om til sofa (feks skuff under). Har ikke funnet noe bra enda. Noen som kan hjelpe meg?
prescella Skrevet 22. april 2008 #2 Skrevet 22. april 2008 Min sønn på 11 år har en slik :Sovesofa Den er enkel å slå opp,og blir som en dobbelseng når den er oppe. God plass til 2 dyner og 2 hodeuter i skuffa under senga. Fins i flere ulike stoffer.
Gjest ts Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Takk for forslag. Den blir nok litt for stor, rommene er ganske små.
prescella Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Ta deg en tur i møbelbutikkene å se. De har mange som er mindre enn denne her. Anbefaler at ungene får prøvesitte/ligge i sofaen før den kjøpes. Noen er steinharde og noen er altfor myke. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Ja jeg må vel til pers snar. Har bare kikket på reklame som er kommet i posten + ikea-katalogen. Gruer meg så til å ta runden i butikkene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå