Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #1 Skrevet 21. april 2008 Jeg sitter her og vurderer om jeg skal flytte sammen med kjæresten til høsten. For å hjelpe meg på vei skriver jeg en pros and cons-liste Men så lurte jeg da.. dere som har blitt samboere - hva skjer med sexlivet? Blir det mer eller mindre? Jeg har vært sammen med kjæresten i bare et år, men har i det siste hatt litt lite sexlyst. Vet ikke hvorfor. Hvordan påvirker samboerskap sex?
Skrika89 Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Vi gikk i fra en gang om dagen til maks 2 ganger i uken når vi flyttet sammen, så mitt synspunkt er ja man har mindre sex. Men er vel ikke sikkert alle har det sånn.
Olive Skrevet 21. april 2008 #3 Skrevet 21. april 2008 Opplevde at det ble mindre sex når vi flyttet sammen. Den enkle grunnen var at vi med en gang da ikke lagde tid til hverandre lengre. Før vi flyttet sammen hadde vi jo konkrete planer om å tilbringe tid sammen, mens vi nå ikke er like flinke til å bare være sammen.. Har gjort noe med det da, så nå er det mer enn noen gang. Så tror at hvis man bare er bevisst på det kan sexlivet bli enda bedre og hvertfall mer spontant enn før
Gjest Jopp Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Det kommer jo an på hvilke vaner man har ellers og hvor lenge man har vært sammen. Vi hadde mer sex etter at vi flyttet sammen, både fordi det var pirrende med nye omgivelser og felles soverom, og fordi vi da var mer tilgjengelige for hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2008 #5 Skrevet 22. april 2008 Jeg og min forrige samboer hadde et utrolig god sexliv før vi flyttet sammen, vi var sammen i 5 år før vi ble samboere. Sex livet gikk ned fra 2-3 ganger om dagen til en gang i uka, til kanskje 1 gang i måneden... men nå vet jeg om denne "fellen" som er skummel å gå i, og skal ikke gjrøe samme feilen med ny samboer.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 22. april 2008 #6 Skrevet 22. april 2008 Det er det helt normalt at det blir mindre sex når man flytter sammen. I starten har man nok mer sex enn før, men så vil dette gradvis avta. Når man bor sammen og ser hverandre hver dag, så blir noe av spenningen borte. Jeg vil si at man fort blir mer "veldig gode venner som bor sammen og har sex" enn å være kjærester som bor hver for seg. Syns dette er en helt naturlig utvikling i et forhold, og det overrasker meg at så mange jenter tydligvis tror at man skal leve i et forhold som om man var kjærester og nyforelsket hele livet. Det er slikt som bare skjer i romaner dere leser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå