GĂ„ til innhold

Ny/gammel tradisjon ang bryllupsvalsen.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fikk hÞre av vÄr toastmaster at fra gammelt av sÄ var det vanlig at bruden startet bryllupsvalsen sammen med sin far, og at han etter en stund gir fra seg bruden til brudgommen, og at de nygifte fortsetter valsen ut. Blir pÄ en mÄte litt av det samme som skjer i kirken, nÄr brudens far overleverer bruden til brudgommen ved alteret. Synes dette hÞrtes veldig fint ut, sÄ vi kommer definitivt til Ä gjÞre det. SÄ fÄr pappa liksom to store overleveringer Ä vÊre med pÄ. Det tror jeg han ogsÄ setter stooor pris pÄ. SÄ nÄ fÄr jeg Þve pÄ valsen med bÄde pappa og tilkommende. Kanskje fler vil henge seg pÄ denne gamle tradisjonen og gjÞre den ny igjen? SÄ blir det jo litt overraskende for gjestene ogsÄ vil jeg tro...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig det er en eldgammel tradisjon, men nÄr pappa har gitt meg vekk i kirken fÞler jeg det blir feil Ä bli gitt vekk en gang til...

Jeg vil danse bryllupsvals ene og alene med min nybakte ektemann!!

Skrevet

MÄ bare stille meg bak Anitacath pÄ dette spÞrsmÄlet!!! Bryllupsvals danser jeg bare med min KjÊre!!! :hjerte:

Skrevet

Jeg er enig med Anitacath her!

Vi skal starte brudevalsen sammen, som vÄr aller fÞrste dans sammen som mann og kone :hjerter: Hos oss blir det nok brudens far som fÄr fÞrste dansen ETTER brudgommen! Synes det er finest og mest romantisk sÄnn...

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...