Gå til innhold

Øyenstikkers bryllupssammensurium


øyenstikker

Anbefalte innlegg

Jepp, er så mange som har sånn dagbok da, så tenkte det var en fin måte å få orden i sakene på. Begynner å komme endel på plass da, men er endel som gjenstår også.

Det som er så rart er at man tenker "det er da ikke såå mye styr med å ordne med bryllup" når en starter. MEN så ser man utover at det er så utrolig mye en må ta hensyn til som en aldri trodde skulle være noe å gruble over! Men det er vel sånn hvis man skal ha over 50 stk samlet. Plutselig mange som mener og tror. Og mye jeg lurer på om andre mener noe om. Vil jo at så mange som mulig skal kose seg...phu.... :klø:

Men tror det blir knall! :bryllup:

Skal legge ut litt bilder av ting som er i box her i morgen. Så må jeg samle alle listene mine da...de blir jo lange etterhvert.

jepp, kommer tilbake med mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen og gratulerer med forestående bryllup! Er ikke lenge til du skal gifte deg jo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: og gratulerer. Her var det ikke lenge igjen! :)

Kjenner meg veldig igjen i det du sier. Hadde aldri trodd at så mange skulle mene noe om noe, men det er jo koselig at folk engasjerer seg.

Håper du vil trives her inne sammen med oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med kommende bryllup :)

Jeg er også ganske fersk i disse dagbøkene, leser for harde livet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :klemmer:

Noen som hvet hvordan jeg får linket dagboken til brukernavnet mitt??

Har et spørsmåltil: Noen som har en skikkelig bra øyenskygge, som sitter heele dagen, å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trucco øyenskygger :jepp: Men de selges kun ho frisør og det er jo selvfølgelig ikke alle frisørsalonger som har de heller, men du kan jo ringe til nummeret på denne siden så kan du høre hvilke salonger som forhandler det i nærheten av deg ;)

Når det gjelder å linke bryllupsdagboka så kopierer du adressen i adressefeltet når du er inne i dagboka di, så går du inn på kontroll panelet ditt ---- endre signatur --- trykker på det grønne plusstegn-knappen --- limer inn adressen der --- trykk enter--- skriv inn hva dagboka skal hete--- enter igjen og så oppdater signatur :)

Ble kansje litt rart forklart, men du får si ifra hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om :)

Eller så kan du spørre en av moderatorene inne på ris og ros forumet om de kan hjelpe deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trucco øyenskygger :jepp: Men de selges kun ho frisør og det er jo selvfølgelig ikke alle frisørsalonger som har de heller, men du kan jo ringe til nummeret på denne siden så kan du høre hvilke salonger som forhandler det i nærheten av deg ;)

Når det gjelder å linke bryllupsdagboka så kopierer du adressen i adressefeltet når du er inne i dagboka di, så går du inn på kontroll panelet ditt ---- endre signatur --- trykker på det grønne plusstegn-knappen --- limer inn adressen der --- trykk enter--- skriv inn hva dagboka skal hete--- enter igjen og så oppdater signatur :)

Ble kansje litt rart forklart, men du får si ifra hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om :)

Eller så kan du spørre en av moderatorene inne på ris og ros forumet om de kan hjelpe deg :)

Tusen takk for flott forklaring. Tror jeg fikk det til nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bryllupsdagbok!

Er det bare jeg som er dum og ikke skjønner når den store dagen er?? Har du skrevet det med hemmelig skrift mellom linjene, eller står det faktisk ikke noe sted..? :klø:

Venter spent på oversikt over hva du har gjort og hva som gjenstår! Moro moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heizann sveisan. På tide å begynne å oppsummere litt i rotet :skratte:

Kirke: Bestilt, sendt inn svar til å delta på kirkemøte.

Papirer: Fått tak i alle papirene

Lokale: Bestilt

Meny: Voksne bestemt ( fingermat mens vi er til fotografen:faoccaciamed lokal ost, spekeskinke, røkt laks,

Hovedrett:Helstekt ytrefilet av norsk kjøttfe marinert med chilli, ingefær og hvitløk. Serveres med ovnsbakte småpoteter, rødvinsaus,broccoli, sauterte grønnsaker,

Dessert:Jordbærsorbet med kryddermarinerte frukter

Nattmat:Nystekt brød med godt pålegg

Må avtale mat til barna! Og bestemme drikke til fingermat, husk å si fra om sjokoladefontene og hvilke frukter som skal serveres til den!

Transport: Til kirka-må finne ut hvordan vi gjør dette, leie bil? egen?

Fra kirka til festlokalet: Booket tog.

Fra festen til hotelrom: Må bestilles, taxi?

Hotelrom til bryllupsnatten: Sjekke hvilke rom de har og pris, og bestille.

Fotograf: Fotograf er bestilt. Skal være med hele dagen. Må avtale å treffes før, for å se på locations.

Frisør: Bestilt. Husk å avtale time 1 mnd før, for stilgjennomgang og fargeanalyse, der avtales prøvetimen. bestemme meg for om jeg vil ha henne hjemme eller dra til salongen. Hvordan ordne det så hun kan ordne min sambo på håret?

Brudens antrekk:

Brudekjole; Kjøpt. Må kontakte syerske for å legge den opp. husk å spørre om omsydd slep.

Slør:Kjøpt

Tiara:Kjøpt

SkoKjøpt

Korsett:Kjøpt

Strømpebånd:Finn et fint et med blått i, å kjøpe

Smykke:Låne mams sitt perlekjede

Øredobber:Må finne noen fine

Brosje til slepet på brudekjolen:Må finne en fin en å kjøpe. eller lete i mormors smykkeskrin!

Sminke: Må finne riktig farge og kjøpe

Negler:Kjøpe ny negleforsterker. Kjøpe et bra manikyr sett med holdbar neglelakk.

Brudgommens antrekk:

Dress:Kjøpt og tilpasset

Vest:KJøpt

Kravat:Kjøpt

Sko:Kjøpt

Skjorte:Må kjøpes

mansjettknapper:Fått av meg på valentin dagen. Må graveres med dato!

Brudepikenes antrekk:

Til de store: Kjøpt.Må prøves og syes om.

Til de lille:Kjøpt,må prøves

Hårpynt:Kjøpt

Ringputer: Kjøpt utsyr. har sydd en. Må sy en til!

[u]Blomster:

Brudebukett: Funnet bilder av det jeg vil ha. Har snakket med blomsterforretning, så de kan lage til datoen vår.Husk å dra innom 2 mnd før, så de hvet vet hvilke blomster de må bestille.

Knapphullsblomst:Funnet hva vil ha. Gjøre om på fargen, grønnere. Vil ha med mini orkide.

Brudepiker:Skal jeg lage selv? Ball i grønt med perler i hanke? Hvor kjøpe utstyr?

Bordpynt:Hvor kjøpe blomstene til bordpynten. Hva med strå, bestilles?

Kirke:Skal vi ha blomster i kirken?

Blomsterarmbånd: Til brud og brudens forlover. Hvor kjøpe blomster til det? Resten av utstyr er kjøpt.

Blomster til kaken:Skal vi ha blomster rundt kaken? Hvilke? Hvor kjøpe?

Ringene:Bestilt

Brudens forlovelsesring må leveres til rodering!

Det var litt av det jeg rakk i kveld. får fortsette i morgen.

Phu..blir masse og rotete ser jeg. Må finne et bra system for dette :fnise:

Endret av Veslejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo stålkontroll du, virker det som! :)

Skal innrømme at jeg lo godt av denne formuleringa sånn på morrakvisten:

"Brudepiker:Skal jeg lage selv? Ball i grønt med perler i hanke? Hvor kjøpe utstyr?"

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo stålkontroll du, virker det som! :)

Skal innrømme at jeg lo godt av denne formuleringa sånn på morrakvisten:

"Brudepiker:Skal jeg lage selv? Ball i grønt med perler i hanke? Hvor kjøpe utstyr?"

:hoho:

:skratte: Når jeg så det nå, ser jeg jo at formuleringen kanskje ikke var heelt optimal, for å si det pent. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje man får kjøpt brudepike-kit på ebay? :fnise:

Hvis man leter nok, finner man det sikkert! Finner jo alt på ebay :ler:

Det var nydelige bilder av kolen :) var det samme kjolen på alle bildene foresten? :klø:

De to første bildene er av samme kjole. så vil jeg ha slik bølger på slepet som det er på den siste kjolen. Tror det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...