Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg fått tørr hud i ansiktet, og i dag på armer også. Hva burde jeg bruke for å få det vekk? Bruker fuktighetskrem fra Nivea nå, men den hjelper ikke noe særlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker A-creme på tørre hudområder (fås på apoteket, i et søtt lite glass).

Den er kjempegod til all bruk, synes jeg :jepp:

http://www.a-creme.no/

Gjest vimselot
Skrevet

Jeg kjøpte a-krem i fjor høst, men jeg følte at huden ble stram og tørr av kremen. Jeg ga den til en venninne og hun ville heller ikke fortsette å bruke den etter å ha prøvd pga samme resultat. Kan være noe med alderen, da jeg brukte a-krem når jeg var rundt 20, var jeg veldig fornøyd med kremen.

Aloevera-gel sammen med en god fuktighetskrem kan du kanskje prøve, men a-krem var som sagt effektiv da jeg var rundt 20 år. Det er litt merkelig, for kremen inneholder vit. A, og den skal jo hjelpe mot bl.a rynker men jeg syntes jeg FIKK rynker (stram og tørr hud) av den.

Skrevet

Jeg har prøvd en del produkter også, og jeg la merke til at på kroppen er det best med baby-oil... Har brukt det for en uke nå, og det er bedre enn noen body-lotion jeg har prøvd (og jeg har brukt en del i veldig forskjellige prisklasser).

Skrevet

Takk for tipsene :)

Jeg har ikke smurt meg inn med noe fuktighetskrem de siste dagene, og har verken blitt bedre eller verre. Og det irriterer meg naturlig nok. Håper det går over før hegen, selv om det er lite sannsynlig. Ikke noe gøy å gå i konfirmasjon når hele ansiktet ser tørt ut :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...