Asa Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 30. mars 2009 Takk takk! Endelig litt tid til å være inne på KG igjen. Føler jeg bare jobber og driver nettverksbygging om dagen. Slitsomt!! I dag har jeg avspasert for å få meg en lesedag, herlig å surre rundt hjemme med klesvask og lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 1. april 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 1. april 2009 Jaja, hjemme syk i dag. Kjedelig å være hjemme, men er helt potte tett i toppen og vond i kroppen. Har høyt tempo på jobb for tiden, så hadde ikke vært til nytte der i dag. Gleder meg til påskeferien. Endelig litt tid til venner og familie. Har mange som kommer på besøk, så da blir det nok lange kvelder med prat og vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. april 2009 #23 Del Skrevet 5. april 2009 Hei Asa Håper formen er bedre. Måtte bare innom for å litt etter kampen i går. Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 12. april 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 12. april 2009 Takk Ulva35! Gleder meg til kamper i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 12. april 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 12. april 2009 Takk Ulva35! Gleder meg til kamper i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 13. april 2009 #26 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Masse lykke til med kampen Asa. Jeg skal se den. Har fått de sportskanalene i gave av mannen min Han bryr seg ikke så mye om fotball, men jeg gjør. Så i dag blir det å følge mitt favorittlag nummer 2 klokka 6 og laget i mitt hjerte klokka 8 Må jo heie litt på Viking også, jeg har jo bodd i Vikingland i 12 år Endret 13. april 2009 av Ulva35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 1. mai 2009 Hehe, takk! Dagbok på 2 sider, jøsses! 1 mai og fri, herlig. Blir litt hjemmekontor i helgen, men det få gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 5. mai 2009 #28 Del Skrevet 5. mai 2009 Gratla med siste hjemmekamp. Den var bare rå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 5. mai 2009 Hehe, ja. Men, det gjorde det litt FOR spennende på slutten Nå er det eksamens innspurt her. Travelt å både prøve å gjøre ferdig utdanningen og samtidig jobbe 100% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. mai 2009 #30 Del Skrevet 14. mai 2009 Lykke til med 16 mai kamp, og god 17 mai helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå