Asa Skrevet 20. april 2008 #1 Del Skrevet 20. april 2008 Hei.. Da tenkte jeg at jeg skulle starte dagbok jeg også. Har vært bruker her før, for noen år siden, men pga mye flytting og skolegang har jeg lagt KG litt fra meg. Er nå tilbake for fullt. Har vært syk ett par dager nå og kjenner at formen kommer tilbake. Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 24. april 2008 Forfatter #2 Del Skrevet 24. april 2008 Da var jeg her igjen. Har har hatt ganske fullpakka dager frem til i dag, så da er det herlig å ha seinvakt på jobb og litt fri på dagen. Har brukt disse dagene til å se Shine A Light på kino, den var noe langtekkelig syns nå jeg, pluss at jeg ikke skjønner hva scorsecse skal stikke frem trynet sitt for. Det er ikke han filmen handler om. Fram mot helgen blir det hvertfall avslapping på fredag, nokså sikkert med gullrekka. Og så en bursdagsfest på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 29. april 2008 Da var jammen en ny uke i gang. Blir full jobbing på meg denne uken, inkl helg og søndag blir det også konfirmasjon. Jeg er ikke den som liker familiesammenkomster av denne typen så godt, så jeg håper det er for overstått. Går å venter på en pakke fra platekompaniet, men den ser heller ikke ut til å komme med det første. Nå er posten her utrolig treg, så ALT tar lang tid. Gleder meg til den kommer, da kan jeg nemlig få meg noen gode lytteopplevelser og se Ricky Gervais sine stand-up show. De er helt utrolig bra. I dag er det kveldsvakt og det er vanskelig å finne noe å gjøre på dagtid utenom trening og holde orden i leiligheten. Nei, får hoppe i dusje og komme i gang med vasking tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 29. april 2008 #4 Del Skrevet 29. april 2008 Asa og som dagbokskriver Kan bli mye moro av det etterhvert. Trodde aldri jeg skulle begynne en dagboktråd, men du verden så mye moro vi har det. Husker jeg feil eller er du Vikingsupporter? Ikke helt fornøyd med gårdsdagen vel? Ikke vi heller. Viking er mitt lag nummer 2, ettersom jeg bor her nå, og i går ble iallefall viking snytt for en straffe Ettersom Lsk er mitt lag nummer 1(kommer fra Lillestrøm), så er jeg veldig spent på hva som skjer på mandag Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 6. juli 2008 Da var jeg endelig tilbake på nett etter noen måneder uten. Har flyttet og når føles det som om ting er oppe og går igjen. Ikke så mye som skjer i livet mitt for tiden. Er ulykkelig forelsket som alltid og ser nok sex og singelliv til at jeg nå snart tenker på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 7. juli 2008 #6 Del Skrevet 7. juli 2008 Hei Asa Der var du jo. Og nå ligger du i mine innlegg, så da blir det lettere å finne deg Huff da, å være ulykkelig forelsket er ikke moro i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 8. juli 2008 Nei, det er det ikke. Har fått mange guttevenner på den måten. Sitter nå snart på ett helt fotballag, hehe. Herlig å være tilbake på jobben. Mye å gjøre selv om det er ferie. Litt surt med Viking i går, men det tar jeg med stor ro. Har aldri trodde de kom til å bli noen gullkandidat denne sesongen. Skjønner ikke hvilke eksperter som kan ha sett det. I morgen er det en ny dag med fri. Er sykemeldt 50% så jobber ikke hver dag. Merker nå at jeg kommer mer og mer inn i ting. Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 10. juli 2008 #8 Del Skrevet 10. juli 2008 Du er en av de jeg har tenkt på innimellom og savnet litt, så koselig at du er tilbake og at jeg fant det ut Vel, i forhold til fotball, så kan jeg jo trøste deg med at det går dårligere med mitt kjære LSK enn med Viking Ha en fin helg!! Jeg skal farte litt framover (ferie fra i morra ), men kommer til å hoppe innom her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 16. juli 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 16. juli 2008 Pusla!! Hei. Koselig at du tok turen innom. Var innom boken din... Da var det midtuke igjen. Ukene går jammen fort. Neste uke skal jeg ha helt fri og skal nye livet i byen. Det skjer så mye nå som alle som studerer borte er komt hjem igjen. Godt å ha alle barndomsvenninnene på plass. Planene for ferien er ikke store. Blir nok mest å sløve på verandaen dersom været tillater det. Krysser fingrene for at det blir fint. Har ikke badet heller enda, så om det blir fint vær skal jeg jammen gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 17. juli 2008 #10 Del Skrevet 17. juli 2008 Hei Asa Innom en tur for å ønske deg en strålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 21. juli 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 21. juli 2008 Takk Ulva35. Bare 3 dager på kontoret denne uken. Herlig siden de har meldt så fint vær. Jeg skal sitte i solen og lese bok de andre dagene. Nå gleder jeg meg til jeg skal ha min ferieuke. Har startet i ny jobb, så kan ikke ta lang ferie dette året. Heldigvis hadde jeg allerede bestilt tur før jeg begynte i den nye jobben, så måtte jo nesten få dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 31. juli 2008 Ny dag, nye muligheter. Har ikke gjort så mye i dag. Kjøpt ny koffert og vært en tur på kafe. Etter det har jeg surfet på ebay, ble ikke så dyrt denne gangen, men jeg får ikke betalt via paypal. UTROLIG frustrerende. Jeg er nesten besatt av å betale penger jeg skylder og regninger med en gang, så dette er grusomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 2. august 2008 #13 Del Skrevet 2. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 4. august 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 4. august 2008 Pusla: Tusen takk, trengte den i dag.. Da står endelig sommerens 6 dager lange ferie for døren. Jeg har pakket og alt er klart for å innta storbyen. Dog, uten mye penger på konto. Har en god del venner å besøke og skal få med meg ett par konserter. Alt i alt blir det vel en fin ferie selv om det er meldt dritt-vær. Når jeg kommer tilbake blir det fullt kjør med nesten full jobb og fullt studie. Men, alt løser seg på ett vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. august 2008 #15 Del Skrevet 7. august 2008 Håper du koser deg med ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 1. september 2008 Forfatter #16 Del Skrevet 1. september 2008 Da var jeg tilbake på jobb. For en travel start på høsten, føler ikke jeg har vært hjemme annet enn når jeg har sovet. Nå blir det forhåpentligvis en rolig uke for så å ta deg opp i slutten av sept. Studiene går greit. Heldigvis er semesteret delt i to med en eksamen i okt og en i desember. Fungerer ganske greit synes jeg siden du blir ferdig med stoffet raskere og har mindre å pugge til eksamen. I kveld skal jeg på kafe med en kamerat og faktisk slappe av. Ingen kafe-møter, synes nesten det tar bort noe av kosen med å gå på kafe på privaten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 29. desember 2008 Endelig tid for å skrive noe i dagboken igjen. En travel høst og en ekstremt travel desember. Å ha en nesten fulltidsjobb i tillegg til fulltidsstudie er krevende. Det er godt å ha romjulen fri og at en har litt avspasering å kunne ta ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. januar 2009 #18 Del Skrevet 4. januar 2009 Godt nytt år, Asa Høres ut som du har hatt det travelt ja; jeg har studert litt ved siden av full jobb i høst og det har vært hektisk nok selvom jeg bare har tatt 10 studiepoeng. Godt at du har fått slappet litt av i romjula da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asa Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 16. mars 2009 Dagbok igjen ja. Her går tiden alt for fort. Men, synes det er gøy å henge på hurtigtoget. Liker bedre å ha det travelt med mange baller i luften. Heldigvis faller de ikke ned heller Nå venter jeg i spenning på selvangivelsen. Krysser fingrer for at det drypper en liten slant inn på konto i juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 16. mars 2009 #20 Del Skrevet 16. mars 2009 Gratulerer med Viking i går Asa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå