Liisemoj Skrevet 20. april 2008 #1 Skrevet 20. april 2008 4 dager siden jeg tok piercingen, og nå sklir ringen lett i hullet og uten smerter. Det er noe rødt rundt hullet etter jeg renser det, men er ikke så ubehagelig å få saltvannet inni såret. Renser det ganske grundig to ganger daglig. Er det noe jeg har gjort galt, eller er det kroppen min som leger seg selv veldig fort?
sebra Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 jeg tror ikke det er noe gærent med den, hvis du ikke har smerter.
Liisemoj Skrevet 20. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2008 Okay,blir bare litt redd, har ikke særlig lyst på infeksjoner.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 21. april 2008 #4 Skrevet 21. april 2008 Hei lurte paa hvor du tok piercingen din? jeg skal nemlig ogsaa ta naa, men vet ikke hvor det er godkjent i Bergen. Evnt vet du hvordan jeg kan sjekke det? Har hoert om Witchy Bitchy, men det er jo et litt spesielt sted... Hilsen Pia
Harlekin Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 (endret) Jeg synes det høres ut som om kroppen din leger seg selv ganske fort, jeg. I hvert fall dersom du ikke har smerter eller betennelse, og du renser piercingen sånn som du skal. Mine piercinger var også slik i begynnelsen, og jeg har aldri hatt infeksjon i noen av hullene mine. Når det er grodd rundt hullet, så kommer piercingen til å gli akkurat som du beskriver, og det er såvidt jeg har forstått bare bra. PS. Til Pia: Jeg tok mine på den tatoveringsjappen i Gågaten. Veldig fornøyd med dem. Endret 21. april 2008 av Harlekin
Liisemoj Skrevet 22. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2008 Leading Light Tattoo og Piercing i Gågaten tok jeg min, Pia.. Og Harlekin, takk for svar.. :3 Jeg var litt redd for at jeg hadde gjort noe feil, men da kan jeg fortsette renseprosessen som vanlig.
estrella Skrevet 23. april 2008 #7 Skrevet 23. april 2008 witchy bitchy er faktisk veldig bra! Det ser litt skummelt ut nede, men oppe er det helt fint. Jeg skal også ta en der som du hadde(trådstarter) snart =) Wee! Måtte bare bestemme meg og om jeg skulle ta flere tattoveringer eller ny piercing
Liisemoj Skrevet 23. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2008 Estrella; Og hva ble valget?? Tatoveringer og piercing er bare dødsrått da (har selv begge deler)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå