Gå til innhold

ånei, hva har jeg gjort!?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jerry_*
Skrevet

herrejesus! dette har jeg aldri turt å si til noen. egentlig tør jeg ikke å skrive det her heller, men jeg MÅ snakke med noen om dette. herregud.. som jeg skammer meg. å oppleve dette unner jeg INGEN!!

det skjedde for to uker siden.. jeg var ute på byen med en vennegjeng. en av gutta hadde jeg vært med hjem forrige helg, vi hadde en flott ons! kjenner ikke hverandre noe særlig, bare sånn fra vorspiel og sånt siden vi bor i samme leilighteskompleks (masse studenter her). men vi hadde en god tone og jeg liker han faktisk veldig godt. og det virket som at han likte meg på samme måte. men så ble jeg med han hjem igjen. jeg var så full som aldri før. vi hadde sex (ikke at jeg husker noe av det), også skjer det: jeg slokna, husk at jeg var drita når dere lesker videre. faktisk tror jeg ikke det er umulig at jeg var bevisstløs. jeg tisset på meg, i sanga hans! mye nok til at han merket det. jeg våknet mens det skjedde, det kjentes ut som at noe bare rant ut av skjeden, men det må ha vært urinåpnigen som bare var åpen... så jeg gikk hvertfall på do og tisset ut resten, men det var ganske mye. derfor lurer jeg litt på om det kan ha vært noe annet alt det våte i sengen. men det er nok bare ønsketenkning. da jeg kom tilbake hadde han lagt et håndkle over. sa ingen ting. morgenen etter koste vi ganske lenge (selv om det var vått), han kysset meg før jeg gikk til og med, og alt var koselig. (det luktet ikke urin eller noe).

flau som bare det mailet jeg en unnskylding over (turte ikke å snakke med han). skrev ikke noe om den nøyaktige hendlesen, bare at jeg var alt for drita og at jeg ikke kommer til å drikke sprit mer. prøvde meg på litt humor, og han svarte i samme tone at jeg ikke hadde noe å ha angst for og at vi snakkes og høres igjen. så da ble jeg glad! men så, igår, spurte jeg (på mail igjen, har ikke snakket med han siden da) om han skulle ut. han visste ikke, så jeg sa han skulle si i fra hvis han skulle ut. han sa at han skulle gjøre det, men så hørte jeg ikke mer. han dro så vidt jeg vet ikke ut heller. men dere, har jeg noen sjanse til å rette opp denne flausa?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Elvira_*
Skrevet

Jeg tror du kan ta det helt med ro. Sannsynligvis gidda han ikke ut sist du spurte, og derfor sendte han ikke beskjed. Ikke alle gidder å gå ut hver helg...

Når det gjelder episoden i senga tror jeg ikke du trenger å tenke på det. Om en person liker deg, slutter han ikke med det på grunn av et lite uhell i senga. Det skule jo bare mangle. Alle kan være uheldig. Hvis noen blir skremt av noe slikt er ikke vedkommede særlig å samle på.

Gjest Yoghurt
Skrevet

På det du sier høres det jo ut som han tok det ok, så ikke legg mer i det enn at han ikke gidda ut. Må si herregud faen så jævlig, føler faen meg med deg og priser meg lykkelig for at jeg har lært når jeg må stoppe drikkinga.

Gjest Anonym.
Skrevet

Det der er en ekkel følelse, har oppøevd noe liknende selv, voknet av at det det bare rant ut av meg, men som du sier det lukta ikke urin og var fargeløst, tissa også "vanlig" på do etterpå. Tror kanskje det kan ha vært ejakulasjon, man kan jo få orgasmer i søvne så hvorfor skulle man ikke kunne ejakulere mens man sover?!

Det virka forresten som han tok det greit, så det ordner seg sikkert :)

Skrevet

Hahaha, unnskyld at jeg ler. Men jeg har gjort dette selv etter en fryktelig fyllekule! Våknet opp dagen etterpå, ante ikke hvor jeg var, kjente bare at det var ufattelig vått på sengetrekket. Ved siden av meg lå det en ganske søt fyr, men, han bodde tydeligvis hjemme hos sine foreldre fremdeles. Uansett. Før jeg sneik meg ut, dro jeg sengetrekket så langt jeg kunne, og bretta det våte under overmadrassa. Aldri har jeg sett vedkommende igjen. Heldigvis! Dette er pinlig, men nå, år etterpå, så kan jeg le av det. Og det kan du også etterhvert :)

Skrevet

Huff, jeg har faktisk tissa i senga selv, etter en fuktig natt på byen. Jeg våknet idet jeg tissa, så det kom ikke så mye før jeg fikk karret meg på do, men nok til at jeg ble temmelig flau. Kjæresten tok det fint - litt morsomt var det jo! :)

Det ser da ikke ut til at "daten" din tok det ille opp - han ville vel bare ikke dra ut likevel, når du spurte. Send han en mail/sms! :)

Skrevet

Har gjort det jeg også en gang, men var heldigvis alene da. Våknet av at jeg tisset litt på meg, men fikk stoppet når jeg skjønte hva jeg holdt på med.. :fnise:

Skrevet
Har gjort det jeg også en gang, men var heldigvis alene da. Våknet av at jeg tisset litt på meg, men fikk stoppet når jeg skjønte hva jeg holdt på med.. :fnise:

Jeg gjorde det på den hvite sofaen til eksen, mens kopisen hans låg på den andre sofaen... Eksen min tok det som en mann han. Hjalp meg til å vaske sofaen neste dagen..

These things happend. Tror ikke det styrer hvordan forholdet deres blir!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...