Gå til innhold

Kreta, Agia marina


Skatt :)

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og 2 av ungene mine har bestilt tur til Kreta i begynnelsen av juni, gleder oss kjempemasse. Har vært der en gang før, og gleder meg å vise ungene Kreta. Noen fler som skal dit i den tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor vil du vite det?

Hallo...

Hva er det for slags tilsvar?

Kanskje fordi hun/han skal reise alene med barna, og derfor synes det hadde vært ok å få kontakt med andre som skal dit på samme tid...

Håper ts og ungene får et fint opphold :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at din angivelse "Kreta" er ganske lite presis. Øya er jo ganske stor, og har massevis av feriesteder.

Hvor skal du? Det hjelper deg ikke mye hvis du er på Agios Nikolaus, og andre med unger f eks er på Platanias? Bortimot en dagsreise mellom de to plassene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er vel at din angivelse "Kreta" er ganske lite presis. Øya er jo ganske stor, og har massevis av feriesteder.

Hvor skal du? Det hjelper deg ikke mye hvis du er på Agios Nikolaus, og andre med unger f eks er på Platanias? Bortimot en dagsreise mellom de to plassene...

Hun skriver jo at det er i Aga Marina....

Skal ikke dit selv da, men har vært der. Et fint sted og en fin sandstrand. Bodde på hotellet Alexandra beach, kjempeflott hotell rett på stranda. Går an å gå til Platanias, eller ta bussen inn til Chania. Et badeland ligger ikke langt unna. Man kan ta et minitog dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg og 2 av ungene mine har bestilt tur til Kreta i begynnelsen av juni, gleder oss kjempemasse. Har vært der en gang før, og gleder meg å vise ungene Kreta. Noen fler som skal dit i den tiden?

Heisann

Vi er ein familie med 2 barn som skal til Agia Marina 14.juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver jo at det er i Aga Marina....

Skal ikke dit selv da, men har vært der. Et fint sted og en fin sandstrand. Bodde på hotellet Alexandra beach, kjempeflott hotell rett på stranda. Går an å gå til Platanias, eller ta bussen inn til Chania. Et badeland ligger ikke langt unna. Man kan ta et minitog dit.

Hei

Vi er ein familie som skal bu på Alexandra Beach. Dette badelandet som du snakker om, kva er navnet på det? og kor går dette minitoget frå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi er ein familie som skal bu på Alexandra Beach. Dette badelandet som du snakker om, kva er navnet på det? og kor går dette minitoget frå??

Hei igjen!

Badelandet heter Limnopolis og minitoget går forbi like utenfor Alexandra beach, på gata utenfor. Spør Ving eller hotellet om tidspunkt. Det går tilbake når badelandet stenger. En fin tur, artig for ungene, og ikke så varmt ettersom toget er åpent uten vinduer.

Ha en fin tur! Hotellet er kjempefint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi er ein familie som skal bu på Alexandra Beach. Dette badelandet som du snakker om, kva er navnet på det? og kor går dette minitoget frå??

Hei!

Her har du en link til Limnoupolis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo morsomt ut der :)

Hadde tenkt at vi skulle ta en tur til den der nydelige stranda...elanossi eller no sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...