Gå til innhold

Pusine Prøvepike


Pusine

Anbefalte innlegg

Hei !

Nok en prøvepike melder sin ankomst =)

Nå er jeg ikke helt fersk i gamet, da jeg har to barn fra før, men likevel...

Litt om meg og mine:

Jeg har, som sagt to barn fra et tidligere forhold, og det samme har min kjære samboer. Disse 4 bor hos oss annenhver uke, noe både vi og barna trives godt med. Vi flytter snart inn i nybygget hus, der vi får masse deilig tumleplass =)

Nå har vi altså bestemt oss for at vi ønsker oss et kjærlighetsbarn. Den siste pillen ble tatt på tordag, og på lørdag kom mensen. Vi er i gang !!!

Kjenner at jeg er spent. Har jo vært gjennom dette tidligere, men jeg blir aldri vant med følelsen av å ha tatt avgjørelsen. Det er stort, veldig stort.

Siden jeg nettopp er i gang med første pillefrie mnd, så er jeg jo litt usikker på syklusen min. Tidligere har den vært stødig på 30 dager, så jeg har det som et utgangspunkt. Mitt første barn strevde vi lenge med å få, mens andremann satt på første forsøk. Pga dette er jeg veldig spent på hvor lenge vi blir prøvende. Alderen vår tilsier at vi ikke prøver i all evighet... Jeg har en grense på 35 år, for min egen del...

Ønsker alle andre prøvere lykke til !

Endret av Pusine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :vinke:

Jeg er akkurat blitt gravid med nr 2, er litt deilig å vite hva man har i vente(på godt og vondt, gruer meg litt også)

Så deilig med nybygget hus! vi skal også bygge etterhvert (har tomt), gleder meg!

Syklusen kan jo bli litt klussete etter pillestopp, det har jeg lært meg her på prøveforumet. men det gjelder jo absolutt ikke alle.

håper det klaffer fort og smertefritt ;)

Og masse masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :velkommen:

Så koselig med ett nytt fjes! Nå er ikke jeg blant prøverne da, men koselig fordet ;)

Lykke til med all prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*

Hei,hei :-D

Gratulerer med dagbok.

Nå er jeg ikke prøver riktig ennå jeg heller,men uansett spennende å følge med.

Håper det klaffer for dere snart :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hegepege

Heihei, enda et fjes på prøversiden, det er moro :vinke:

Skulle krive velkommen, men siden du har to fra før så er du jo kjent med gamet :smile:

Men lykke masse til med prøvingen, det blir spennende å følge med deg fremover, dt blr mye :humpe: i April/Mai skjønner jeg, det er kjempemange prøvere her, kos deg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og tusen takk for hyggelig velkomst.

Det er ufattelig deilig å endelig være i gang med prøvingen. Vi har jo snakket om dette i lang tid, men har villet vente til vi så enden på byggeprosjektet. Nå står huset nesten ferdig, og en ny fase i vårt felles samliv skal begynne.

hei :vinke:

Så deilig med nybygget hus! vi skal også bygge etterhvert (har tomt), gleder meg!

Syklusen kan jo bli litt klussete etter pillestopp, det har jeg lært meg her på prøveforumet. men det gjelder jo absolutt ikke alle.

håper det klaffer fort og smertefritt ;)

Og masse masse lykke til!

Gled dere til husbygging, Theamoren !!! Hjelpe meg, så mye å ta stilling til, men nå når huset står der, og vi snart skal flytte inn er all frustrasjon glemt. For det har vært en laaaaang byggeperiode. Men sånn blir det når mannen har et redebyggerinstinkt, og bygger huset selv :gjeiper:. Men jeg er såååååå imponert over hva han har fått til. Han er bl.a. utdannet tømrer, så han vet jo hva han driver med. Men jeg blir råimponert likevel.

Når det gjelder syklusen min, har jeg absolutt ingen forhåpninger til hvordan den vil oppføre seg. Men siden jeg tidligere har unngått ustabile sykluser, etter pilleslutt, håper jeg det går greitt denne gangen også.

Tror jeg snart hopper til køys her. Mannen er bortreist, og kommer ikke hjem før på onsdag :sukk: . Kjedelig å sitte oppe alene...

God natt :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Heisann, og vel overstått 17.mai :)

Etter en laaaaaaaang periode uten pc, er jeg endelig tilbake på nettet. Har vel kjent at abstinensene har vært veldig tilstede...

Etter "gammel" syklus skulle mensen kommet idag. Har kjent på de velkjente mensmurringene siden tirsdag, uten at noe har skjedd. Vanligvis kommer murringene dagen før mens, men nå kom de 5 dager før forventet mens. Og har vedvart hele tiden. Har kjent stikkinger, murringer og ryggvondt. Men kommer mensen ??? Nope...

Har selvsagt tatt test, som var negativ. Brukte QuickRespons, men har ingen spesiell kjenskap til denne typen test. Idag er vel alle tester like pålitelige, vil jeg tro.

Har kjent litt etter livmortappen, og nå ligger den ganske bakovervendt, og er helt lukket. Myk og har samtidig, på en måte... Livmorsekretet er hvitt og lotion-aktig.

Regner med at jeg ikke er gravid, men håper på det motsatte helt til mensen er her...

Dessuten er vi snart på flyttefot. Innen 14 dager er vi godt installert i nyehuset :)

Jeg venter og venter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...