Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har bursdag i august, og jeg er allerede begynt å planlegge litt :) Vi er 17 år og flytter til Cambridge (som er 40 minutter fra London) i september.

I bursdagsgave tenkte jeg å gi han opphold for meg og han i en suite i london i ett døgn etter at vi har flyttet, pluss noe annet. Men jeg vet ikke helt hva? Hva kan være prikken over i'en? Han ønsker seg ikke noe spesielt, så.

Og på selve bursdagen så skal jeg ta han med ut å spise, gi han et personlig brev, og selvfølgelig ha en flott avslutning hjemme hvor jeg har fantastisk undertøy på meg.

Kommer sikkert også til å gi han et album med bilder av oss eller noe.

Er det mer jeg kan gjøre for å virkelig vise hvor mye jeg elsker han? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lisbeth på mote.no..?:P

du gir jo han opphold på suite, middag osv da, han setter sikkert mer pris på brevet enn f.eks en mobil :-) ville ikke gitt noe mer jeg

Skrevet

Tror det er mer enn nok, altså.. spesielt når dere bare er 17 år. Hvor får du penger fra?

Skrevet

Er ikke medlem på mote.no, nei :P Hvorfor skulle jeg være henne?

Til du som spurte hvor jeg får penger fra: Har flere hundre tusen på sparekontoen min, pluss at jeg jobber på en høy-status resturant her i Oslo, hvor lønna ikke er så dårlig.

Skrevet

Forresten, dere har vel rett. Det er vel penger nok :) Men er det noe mer som er personlig som jeg kan gi?

Skrevet

Jeg ville nå verken kalle mobil eller en annen materalistisk ting på den måten personlig.

Ville helt mer i retningen en ring, et kjede, et armbånd med teks i/på e.l.

Skrevet

Hvorfor ikke bruke sparepengene dine på noe fornuftig i stedenfor?

Bursdagsgaver på 5000 kr når man er på deres alder er latterlig.

Skrevet

hvis dere er mye fra hverandre hadde jeg kjøpt ham et kompass slik at han alltid finner veien tilbake til deg....

veldig klisje, men litt søtt også :)

Skrevet

Er enig med at du heller burde bruke sparepengene dine på noe nyttig.. Du har allerede brukt mer enn nok penger på en 17 år gammel kjæreste :) Og det med personlig gave: du har jo allerede det; et brev og et album..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Her er ting du kan gi han, eventuelt alt på lista (har ikke så veldig mange penger selv, så tenker kanskje ikke stort nok):

- En hest. Så kan han komme ridende som en prins å ta deg med på ridetur å se solnedgangen.

- En stjerne på himmelen (Disse er vel på billigsalg for øyeblikket) Oppkall stjernen etter han, og kall den universets midtpunkt.

- En dyr champagne. (Gjerne til rideturen i solnedgangen)

- En ny Rolex, selvfølgelig ikke den som er finest å se på, men den som er dyrest og samtidig har den tydeligste Rolexlogoen.

- Et rosa pannebånd og matchende rosa t-skjorte så alle ser hvilken elite han tilhører.

- Mascara, eyeliner, pinsett, brunkrem i svært mørk tone. (Pretty boys moten er kommet for å bli, så hvorfor ikke være forberedt, og derfor ha et lite lager på lur). Vil foreslå Chanel, kanskje ikke det dyreste merke du finner, men syntes selv det er gode produkter.

Kommer ikke på noe mer i farten... Skal si ifra om jeg kommer på mer.

Skrevet
Her er ting du kan gi han, eventuelt alt på lista (har ikke så veldig mange penger selv, så tenker kanskje ikke stort nok):

- En hest. Så kan han komme ridende som en prins å ta deg med på ridetur å se solnedgangen.

- En stjerne på himmelen (Disse er vel på billigsalg for øyeblikket) Oppkall stjernen etter han, og kall den universets midtpunkt.

- En dyr champagne. (Gjerne til rideturen i solnedgangen)

- En ny Rolex, selvfølgelig ikke den som er finest å se på, men den som er dyrest og samtidig har den tydeligste Rolexlogoen.

- Et rosa pannebånd og matchende rosa t-skjorte så alle ser hvilken elite han tilhører.

- Mascara, eyeliner, pinsett, brunkrem i svært mørk tone. (Pretty boys moten er kommet for å bli, så hvorfor ikke være forberedt, og derfor ha et lite lager på lur). Vil foreslå Chanel, kanskje ikke det dyreste merke du finner, men syntes selv det er gode produkter.

Kommer ikke på noe mer i farten... Skal si ifra om jeg kommer på mer.

:hoho:

Skrevet
Hvorfor ikke bruke sparepengene dine på noe fornuftig i stedenfor?

Bursdagsgaver på 5000 kr når man er på deres alder er latterlig.

Spar pengene dine og ta førerkort på bil i stedet, evt kjøp bil. Til deg selv!!

Skrevet

Hallo? Tror du virkelig at 5000 er nok til å vise at du elsker noen???

Burde hvertfall bruke 20 000 for at det skal være verdt noe.

Enkelte mennesker er så utrolig smålige... :roll:

Skrevet

Hvis du har 5000 kroner som du har lyst til å bruke på kjæresten din, synes jeg du skal gjøre det med god samvittighet. Synes en natt på luksushotell virker som en bra plan. Kan anbefale The Dorchester.

Ps! 5000 kroner holder nok ikke til en Rolex.

Skrevet (endret)
Hallo? Tror du virkelig at 5000 er nok til å vise at du elsker noen???

Burde hvertfall bruke 20 000 for at det skal være verdt noe.

Enkelte mennesker er så utrolig smålige... :roll:

20 000???? What?! Jeg mener man skal bruke millionsummer på den man elsker! Makan til gjerrighet har jeg aldri hørt om.

Ps,

her er en link til deg TS

Endret av Reka
Skrevet
Ps! 5000 kroner holder nok ikke til en Rolex.

Ikke til en hest heller :ler::fnise:

Skrevet

Hadde aldri brukt 5000 på en gave! Penger er absolutt ikke alt! Hvis man skal vise at man elsker kjæresten sin er det de små tingene i hverdagen som teller, ikke flotte, eksklusive, materialistiske gaver. Gi komplimenter, og overrask med noe du vet han liker!

Skrevet
Hadde aldri brukt 5000 på en gave! Penger er absolutt ikke alt! Hvis man skal vise at man elsker kjæresten sin er det de små tingene i hverdagen som teller, ikke flotte, eksklusive, materialistiske gaver. Gi komplimenter, og overrask med noe du vet han liker!

Det finnes da mennesker som har anledning til å gi det du kaller "flotte, eksklusive, materialistiske gaver". Jeg for min del ser ikke at det skal være konflikt mellom det å få vakre diamantøredobber fra Tiffany og å få komplimenter. Hvis man har penger nok til å gi kjæresten sin noe dyrt og deilig, la nå vedkommende få gjøre det - uten å føle dårlig samvittighet fordi man har penger.

Skrevet

Greit det Alice Ayres, men personen som skal gi er 17 år!

Skrevet
Det finnes da mennesker som har anledning til å gi det du kaller "flotte, eksklusive, materialistiske gaver". Jeg for min del ser ikke at det skal være konflikt mellom det å få vakre diamantøredobber fra Tiffany og å få komplimenter. Hvis man har penger nok til å gi kjæresten sin noe dyrt og deilig, la nå vedkommende få gjøre det - uten å føle dårlig samvittighet fordi man har penger.

Finnes jo en mellomting da! Gir gave til kjæresten min jeg, men ikke for så mye. Finnes andre ting å bruke 5000 kr på. Det er mange som trenger pengehjelp her i verden. Men for all del. Synes bare det blir mer og mer "status" å kjøpe dyre gaver! Og det synes jeg er synd, for det er jo i bunn og grunn ikke det som teller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...