Gå til innhold

Hvorfor gir de telefonnummeret


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvorfor gir de telefonnummeret sitt ut på nett? ( kan jo ikke alltid vite hvem man egentlig gir det til..

Har opplevd at enkelte ikke vil skrive/ de vil treffes med en gang ( uaktuellt for meg)

Gir dere ut tlf nummeret til nettfolk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nettdame

Jeg er generelt skeptisk til folk som gir ut tlfnr sitt i første mail.

Regner med at de har helt andre hensikter enn meg selv, som er ute etter et seriøst forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En som ikke er singel lengre
Hvorfor gir de telefonnummeret sitt ut på nett? ( kan jo ikke alltid vite hvem man egentlig gir det til..

Har opplevd at enkelte ikke vil skrive/ de vil treffes med en gang ( uaktuellt for meg)

Gir dere ut tlf nummeret til nettfolk?

Jeg er en mann som har vært på de fleste "sjekkesitene". Til å begynne med så skrev jeg lenge med kvinner før jeg møtte dem og ble stort sett alltid skuffet når jeg møtte dem. Det gjaldt sikkert dem også. I tillegg hadde jeg kontakt med mange som presenterte seg som single men som bare brukte nettstedet til flirting og aldri var interessert i mer.

Jeg ble i allefall litt lei av å legge ned kanskje ett og to års "arbeid" i å bygge kontakt for noe som kanskje aldri blir noe av. Jeg gikk deretter over til å møtes nesten med en gang, og PANG der traff jeg den rette:-)

Nå er vi samboere på tredje året og har det kjempefint.

Så, det er ikke sikkert at den som gir deg telefonnummeret i første mail har noen skumle hensikter. Uansett er det som kvinne lurt å være litt forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nettdame
Jeg ble i allefall litt lei av å legge ned kanskje ett og to års "arbeid" i å bygge kontakt for noe som kanskje aldri blir noe av. Jeg gikk deretter over til å møtes nesten med en gang, og PANG der traff jeg den rette:-)

Har også mailet i månedsvis med menn som viste seg å kun være ute etter nettvenner. Noe de kunne ha opplyst om i starten, syns jeg. Men etter et par slike opplevelser, gikk jeg også over til å møtes raskt, helst samme uken, men siden jeg er kvinne så ble dessverre mine hensikter misforstått.

Jeg har nå satset på den gylne middelvei og skal snart møte en som jeg har mailet og pratet med i litt over en måned. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nettmann

Jeg har også kastet bort over ett år på en dame som hadde alle slags unnskyldninger for ikke å treffes. Har man sendt hverandre en 20-30 mail, så kan man treffes om man tror det kan bli noe ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *nurket*

Jeg har raskt utvekslet tlfnr med menn jeg har vært interessert i å møte. Jeg har heller aldri pratet med noen på nett i mndvis før jeg har møtt de. Da regner jeg med at jeg ville blitt skuffet fordi forventnigene kanskje er for høye... Jeg er av den utålmodige sorten som møter de så raskt som mulig. Jeg møtte eks-kjæresten min på nettet, vi snakket sammen på brev/msn/sms/tlf i fire uker før vi møttes (pga avstanden, og det ble dessverre slutt pga avstanden). Han fikk tlfnr etter et par dager med brevutveksling. Med nåværende kjæreste utvekslet vi brev et par dager, før vi startet og ringe/sende sms. Og vi møttes første gangen 5 dager etter første brevet - og det sa PANG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var registrert på en norsk side ala facebook på dagbladet for noen år siden.

Der opplevd jeg at guttene bare sendte inn beskjeder med telefonnummerene sine.

Sletta meg fort derfra, ja..

Jeg må ærlig si at jeg syns det vitner om useriøsitet, og er ofte bare et hint om sex.

Endret av LilleCanCan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen velger å gi ut telefonnummeret sitt raskt av flere grunner tror jeg.

1: Du har muligheten til å nå dem når dem ikke er online

2: Du kan sjekke de ut ved å søke opp nummeret i telefonkatalogen

3: De bare gjør det for å se om du tar kontakt der

Dette har skjedd meg også. Innimellom har jeg skrivd meldinger iløpet av samme kveld, eller så har jeg snakket mer med h*n på nett først for å vite litt mer om personen. Kommer ann på hvor mye man prater først synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden, men det kommer veldig an på. Det som forundrer meg er hvor ofte de gjerne vil at jeg skal ringe dem, til tross for at jeg sier at det er uaktuelt etter kun å ha utvekslet "hei" og "hallo" over nett. Det må mer til enn som så, men som sagt: kommer an på personen. Kun møtt én på nett jeg har gitt nummeret mitt til, men da har vi utveklset mer enn et par ord på forhånd.

Mvh Yvonne :duskedame:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...