Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken utdanning kan man ta for å få en forholdsvis grei betalt jobb på et eller annet kontor? Jeg vil jo selvsagt at jobben skal være interessangt og at det er muligheter for videre utvikling i form av kurs og lignende.

Jeg må av helsemessige årsaker ha en rolig jobb.

Men må legge til at jeg ikke er noe flink i matematikk og regnskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du v.g.skole? Hvis du har det kan du bygge videre på høgskole med f.eks 3-årig admin og ledelse. Har du en formening om hva du ønsker/IKKE ønsker å jobbe med?

Med 3-årig høyere utdannelse er valgene for hva du vil søke på veldig bredt og ikke så "nisjete" som f.eks helse og sosial (legesekretær), advokat (sekretær). Det er også en fordel å kunne IT for å jobbe på kontor.

Håper dette er til litt hjelp :)

Skrevet

Jeg er fra før utdannet hjelpepleier, men skal etter hvert omskolere meg. Tenker da helst på en høyskoleutdanning, men er ikke så begeistret for å pese med matematikk, da det er et fag jeg ikke er så flink i.

Jeg vil helst ha utviklingsmuligheter i jobben, men er samtidig ikke en ledertype.

Skrevet
Jeg er fra før utdannet hjelpepleier, men skal etter hvert omskolere meg. Tenker da helst på en høyskoleutdanning, men er ikke så begeistret for å pese med matematikk, da det er et fag jeg ikke er så flink i.

Jeg vil helst ha utviklingsmuligheter i jobben, men er samtidig ikke en ledertype.

Er det en høgskoleutdanning innen helsesektoren du helst vil ha?Kanskje sosionom er noe for deg?Ellers er det jo mange 3-årige høgskole-utdanninger som kvalifiserer for ulike konsulentstillinger.Det spiller ofte ikke så stor rolle hvilken grunnutdanning man har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...