Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Huldali
Skrevet (endret)

Jeg har søkt på blant annet samfunnsøknomi til høsten. Jeg kunne virkelig tenkt meg å studert dette, men jeg vet at mattekunnskapene mine ikke er gode nok for mattenivået på dette studiet. Derfor er jeg i tvil om jeg kommer til å velge dette hvis jeg kommer inn.

Hvis jeg nå velger dette studiet er jeg nødt til å ta noen mattekurs for å komme opp på riktig nivå. Ellers kommer det til å gå rett til dundas...

Søkte på nett og ser at det er noen tilbud om dette, men må få max utbytte av kurset og det må være godt faglig.

Er det noen som kan anbefale noen "sommerskoler" som tilbyr mattekurs i oslo?

Det er lenge siden jeg har hatt matte og egentlig hadde det vel vært fint og repitert all matten fra vidregående, men viktigst er vel 2my/mx og kanskje 3 my/mx.

Endret av Huldali
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å sette opp lapp på realfagsfakultetet på Blindern hvor du søker etter privatundervisning? Noen timer et par kvelder i uka i sommer, til en grei lønn. :)

Gjest Huldali
Skrevet

Det var lurt! Kanskje best med privat undervisning, da får jeg jo all den hjelpen jeg vil for meg selv :)

Skrevet

Og husk da å be om å få nøye gjennomgang av derivasjon. derivasjon er nemlig alfa og omega innen samfunnsøkonomi, hvis du forstår det fullt ut kommer du langt innen studiet (som foreleseren vår sa: er du i tvil-deriver!) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...