Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hei! Hvis man tar restylane, går det an å bruke forstørrelselipgloss da? Hvordan blir leppene når restylane går ut? Jeg har lest men ikke funnet noe om dette.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Hvis du tar Restylane i leppene, så trenger du jo ikke lip plumper. Når Restylanen går ut, blir leppene dine som de var FØR du tok det.
fløtepia Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 jeg har selv hatt restylane, og brukte lip plumper for det. jeg hadde veldig små lepper, og resultatet ble kjempebra! og lip plumpere gjør jo ikke mirakler, bare gjør dem mer fyldigere så du kan godt bruke det. restylane varer rundt 6 mnd, og det er nå over 1,5 år siden jeg hadde det, og leppene mine er ikke like små som utgangspunktet var når jeg fyllte i. så er ikke sikker på om det er restylanen eller om leppene bare har vokst men synes å ha hørt at restylane produserer collagen eller noe sånt som gjør at leppene blir større, og noe av det er pernament..
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 jeg har selv hatt restylane, og brukte lip plumper for det. jeg hadde veldig små lepper, og resultatet ble kjempebra! og lip plumpere gjør jo ikke mirakler, bare gjør dem mer fyldigere så du kan godt bruke det. restylane varer rundt 6 mnd, og det er nå over 1,5 år siden jeg hadde det, og leppene mine er ikke like små som utgangspunktet var når jeg fyllte i. så er ikke sikker på om det er restylanen eller om leppene bare har vokst men synes å ha hørt at restylane produserer collagen eller noe sånt som gjør at leppene blir større, og noe av det er pernament.. Restylanen produserer ingenting. Om du synes du har større lepper nå, så er de vel lip plumperen som gjør det.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Ok:) så det er ikke skadelig samtidig med restylane å bruke plumper? Men jeg har lest at leppene kan være større etter restylanen har gått ut pga noe med at restylane gjorde at det ble mer fuktighet i leppene i ettertid eller noe?!? husker ikke helt.. Men blir munnen like fin som før eller mer hengete? Lurer veldig på å ta litt i overleppen. Takk for svar fra dere forresten:)
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Leppene dine blir akkurat som de var før du tok Restylane.
Gjest Tnita Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Så amorbuen vil ikke bli ødelagt? Vurderer også, men vil finne noen som er flinke og ikke gir donald-duck-lepper. Noen som kan anbefale noen?
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Så amorbuen vil ikke bli ødelagt? Vurderer også, men vil finne noen som er flinke og ikke gir donald-duck-lepper. Noen som kan anbefale noen? Hvor bor du da? Restylane settes i leppene + langs kantene for de som ønsker en mer markert amorbue. Donald Ducklepper får du om de treffer blodårer, men det går over. Ingen seriøse aktører fyller i mer enn det som ser pent ut.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Tror elipseklinikken skal være bra. Jeg skal bare ta litt i overleppen og det går jo ut igjen, så er ikke for resten av livet om jeg skulle angre. Tror ikke jeg ville tatt aquamid.. Men collagen hører jeg sjelden om, går ikke det an å sprøyte inn da?
Gjest Tnita Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 Hvor bor du da? Restylane settes i leppene + langs kantene for de som ønsker en mer markert amorbue. Donald Ducklepper får du om de treffer blodårer, men det går over. Ingen seriøse aktører fyller i mer enn det som ser pent ut. Jeg har hørt at man får slike om man ikke fyller i amorbuen på ordentlig måte, og det er jo blodårer overalt i leppene, er det ikke?
fløtepia Skrevet 20. april 2008 #11 Skrevet 20. april 2008 Restylanen produserer ingenting. Om du synes du har større lepper nå, så er de vel lip plumperen som gjør det. da husker jeg nok feil da men er ganske sikker på at hun som gjorde det på meg sa noe om at restylanen får et eller annet stoff i leppene til å vokse.. men det var mens restylanen var i leppene, men det kunne henge igjenn etter at det var gått ut.. men jeg skal ikke si noe sikkert da Så amorbuen vil ikke bli ødelagt? Vurderer også, men vil finne noen som er flinke og ikke gir donald-duck-lepper. Noen som kan anbefale noen? leppene mine har i alle fall ikke blitt ødelagt.. de går nok tilbake til seg selv, og ikke verre enn utgangspunktet =P jeg var på avea klinikken og synes at de var kjempeflinke.
Gjest Tnita Skrevet 21. april 2008 #12 Skrevet 21. april 2008 Så hva er ca-pris man må betale? Det er så store prisforskjeller. Alt fra rundt 1-2000 til 5-6000...
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Så hva er ca-pris man må betale? Det er så store prisforskjeller. Alt fra rundt 1-2000 til 5-6000... Gå inn på siden til den enkelte klinikk. Der finner du priser.
Nabodama Skrevet 21. april 2008 #14 Skrevet 21. april 2008 Vel, dette er noe jeg ville vurdert nøye om jeg var dere. Har jo sett endel kjendiser etterhvert som har forstørret leppene, men alle som en har jo fått donald-lepper....eller andenebb. Mulig det er forbigående, men det er uansett ingen reklame, som jeg ser det.
Gjest Tnita Skrevet 21. april 2008 #15 Skrevet 21. april 2008 Gå inn på siden til den enkelte klinikk. Der finner du priser. Ok, skal omformulere meg litt... Hva er akseptabelt å betale? Noen tar 1-2000 andre tar 5-6000. Har sjekka priser, men vil vite hva som er akseptabelt å betale? Er ikke 5-6000 kroner litt for mye?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #16 Skrevet 21. april 2008 Ok, skal omformulere meg litt... Hva er akseptabelt å betale? Noen tar 1-2000 andre tar 5-6000. Har sjekka priser, men vil vite hva som er akseptabelt å betale? Er ikke 5-6000 kroner litt for mye? Hadde uten tvil gått til den som var rimeligst. Det er jo samme stoffet du får sprøytet inn, og INGEN har lov å drive med dette om de ikke kan det. De som er dyre, har sikkert høyere husleier som skal dekkes.
fløtepia Skrevet 21. april 2008 #17 Skrevet 21. april 2008 jeg vil si at 5-6000 e alt for mye. i alle fall når du kan finne klinikker som tar 2-3000. jeg betalte nesten 3000 for en stor sprøyte med restylane
Gjest Tnita Skrevet 21. april 2008 #18 Skrevet 21. april 2008 (endret) ... Endret 23. november 2008 av Tanita
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #19 Skrevet 21. april 2008 Ellipseklinikken er nok billigst men jeg er så skeptisk til de... Hvis det er deg det er bilde av, så ser det jo ut som om du har store fine lepper fra før. Du er ikke redd det skal bli litt vel mye om du tar Restylane i tillegg?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #20 Skrevet 21. april 2008 Ellipseklinikken er nok billigst men jeg er så skeptisk til de... Hvorfor er du skeptisk til de?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå