Gjest Bergenser - gjest Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Jeg har alltid hatt et problem med en del uren hud og tenkte jeg skulle prøve en hudpleier. Noen som har noen erfaringer fra hudpleiesalonger i Bergen? - En som trenger litt råd-
Saeria Skrevet 20. april 2008 #2 Skrevet 20. april 2008 (endret) Jeg liker godt Annes hudpleie ved teateret. Har du problemer med sorte og hvite prikker (betente og ikke betente), fet hud og evt. acne, så er det uansett litt begrenset hva en hudpleier kan gjøre. Gode rutiner for rens og stell av huden er viktig. Bruk gjerne mineral make up. Hudpleier kan gi deg råd og vink i forhold til pleieprodukter og de kan gi en dyprens for å rense opp. Det er ikke en permanent kur, men greit å få gjort av og til. Personlig liker jeg både MD og Dermalogicas produkter for fet/acnehud. Diane p-piller hjelper en del som har problemhud. Legen har også andre alternativer som kan hjelpe. Endret 20. april 2008 av Saeria
Gjest - TS - Skrevet 20. april 2008 #3 Skrevet 20. april 2008 Jeg liker godt Annes hudpleie ved teateret. Har du problemer med sorte og hvite prikker (betente og ikke betente), fet hud og evt. acne, så er det uansett litt begrenset hva en hudpleier kan gjøre. Gode rutiner for rens og stell av huden er viktig. Bruk gjerne mineral make up. Hudpleier kan gi deg råd og vink i forhold til pleieprodukter og de kan gi en dyprens for å rense opp. Det er ikke en permanent kur, men greit å få gjort av og til. Personlig liker jeg både MD og Dermalogicas produkter for fet/acnehud. Diane p-piller hjelper en del som har problemhud. Legen har også andre alternativer som kan hjelpe. Takk for svar :-) Problemet er som du beskriver og jeg tenkte ikke at en hudpleier kunne hjelpe en masse, men at en skikkelig rens hos noen som kan dette kunne være bra å få gjort av og til. Jeg har selv brukt Vichy produkter for fet/uren hud, har ikke brukt de du nevner, men kanskje jeg skal teste dem ut. Renser som regel allti om morgen og kveld, men syns at det ikke har den store effekten. Det blir kanskje ikke mer, men heller ikke så mye mindre... Så kanskje det er på tide å teste ut andre produkter. Det er ikke slik at jeg syns jeg har ekstremt uren hud, men skulle gjerne hatt mindre :-)
Saeria Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 Du kan jo gå på www.lookfantastic.com, registrere deg og bestille en kit fra dermalogica til en ok penge. Det er hvertfall mye billigere enn her hjemme, og er du medlem får du nok en pris som er under 200 kroner. Jeg tror jeg ville prøvd enten normal to oily eller oily. Har du tendenser til å bli fort blank i t-sonen, ville jeg valgt oily, da den inneholder oil control lotion som er helt super på den type hud.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 21. april 2008 #5 Skrevet 21. april 2008 Hei! Du maa ta en tur til FaceIt ved gaagaten, de har en krystall slipemaskin som gjor underverker for slik hud du beskriver. Det kan gjerne kombineres med annen hupleie/dyprens som de velger paa bakgrunn av huden din. kan absolutt anbefales!!! Pia
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Sjekk ut clarisonic.com så den på Oprah winfrey show såååååå lyst på den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå