Gå til innhold

Pris på Hästens seng?


rangi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest TS

Jeg har vært inne på hjemmesiden deres mange ganger, men der står det ingen priser. Det er jo nokså dyre senger, så det er sikkert derfor:) Sengevelgeren anbefaler meg en 2000T eller en Vividus, som nok ligger gangske høyt i pris....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt avhengig av hvilken modell du velger etc, så ta en tur innom en butikk som fører Hästens og få prisoverslag på flere ulike modeller og overmadrasser. Den vi har er 180x210, er ikke en av de dyreste modellene (men den kan jo "bygges ut" med ekstra overmadrasser etc etterhvert om man har lyst) og kom vel på rett over 30 000 kroner til slutt. Verdt hver en krone, helt uten tvil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet egentlig at dette er OT, men jeg har akkurat vært inne på Seksualitetsforumet, og da fikk jeg litt rare assosiasjoner med spørsmålet...

Har ikke noe eksakt svar jeg heller, men du kan regne med at de ikke er billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest TS

Ja, huff, jeg så også det "litt spesielle" emnet inne på seksualitet.. Men, det har heldigvis ikke noe med denne sengen å gjøre:) Jeg er veldig glad i hest altså, men...

Jeg kjenner noen som har en Hästens 210 x 210 cm, den kom på vel 40 000, men de kjøpte den i Danmark. Siden jeg bort langt uti huttiheiti er det ikke bare å svippe innom en butikk, men jeg kan alltids ta en telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_Lars_*

Rimeligste seng 210x210 er Hästens Naturally - og den koster 38 860,- med rimeligste overmadrass, uten ben.

Hästens 2000T i samme str begynner på 168 360,-

God søvn skal være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Gjest_mari_*

Hei! Ja Hästens senger er dyrt men man må se på det som en invistering. Sengen kan man ha livet ut. Har selv en Sheraton 180x200 som jeg har hatt i 5 år. Sengen både ser og oppfører seg som en helt ny seng! Vi gleder oss til å legge oss til å sove hver dag! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...