Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har sett den allerede - og vet hvem hun velger til sist.

(Hvis det er "The Bachelorette" vi snakker om da...).

Men den kan absolutt anbefales for alle dere reality-fans der ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trista var en av de som jeg absolutt ikke hadde sansen for i den første utgaven av Ungkaren. Jeg klarer ikke å sette fingeren på hva det var med henne, men noe var det så absolutt. Var derfor strålende fornøyd når Amanda ble valgt foran Trista! Hadde det vært noen helt andre som skulle være ungkarskvinnen hadde jeg nok kommet til og sett på, men ikke når det er Trista…

Skrevet

Hei 8)

Sukk...........kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok til å gløtte innom ja........men heldigvis blir det VELDIG mye mindre tv titting om sommeren!

Da er det jo så deilig å være ute og gjøre andre ting ikke sant?

Klems charmina :wink:

Skrevet

Blir vel til at jeg omtrent må bytte bort seinvakter på jobb, tenker jeg, for å få sett ALLE episodene :) Ja, jeg er tv-slave, jeg innrømmer det! :oops:

Skrevet

HALLELUJAAAAAAAAAA :o der var det mange mannfolk. :ler: Morsomt å se at mannfolka kan knive like mye som kvinnfolka. Vel det så ut til at her skulle det bli mye intriger. Så jeg er hekta allerede, jeg. :ler:

Skrevet
HALLELUJAAAAAAAAAA  :o der var det mange mannfolk.  :ler: Morsomt å se at mannfolka kan knive like mye som kvinnfolka. Vel det så ut til at her skulle det bli mye intriger. Så jeg er hekta allerede, jeg.  :ler:

Og jeg er kjempestolt av at jeg ikke så på....noe særlig... :ler: Så kun at mannfolka hilste på henne, og that was it. Finnes det noen oversikt noe sted over hvem hun stemte ut (med bilde)?

Skrevet
[

. Finnes det noen oversikt noe sted over hvem hun stemte ut (med bilde)?

AHA, det er en jobb for meg..vent... :ler:

Skrevet

Jeg vet allerede hvem hun velger, så jeg trenger ikke se før siste episode!

Skrevet
Jeg vet allerede hvem hun velger' date=' så jeg trenger ikke se før siste episode![/quote']

Akkurat, så den er ferdig "over there", ok da tør ikke jeg lete på nett for der ligger vel også svaret... :blunke:

Skrevet

Skal lete litt selv jeg! :D

Hvis noen har adressen til den offisielle hjemmesiden, kanskje noen kan sende den til meg på en PM?

Skrevet

Nei nå har jeg klart (flinke meg :blunke: ) å la være å se på Ungkaren og derfor kommer jeg nok ikke å se på Ungkarskvinnen heller. Prøver å trappe ned på reality-TV jeg, og det går meget bra. Har kun fulgt med på Temptation Island denne våren.

Jennifer

Skrevet

Nå vet jeg hvem som gikk av med "seieren"... Fant den offisielle hjemmesiden jeg! Da slipper jeg iallfall å følge med fremover! :ler:

Skrevet
Nå vet jeg hvem som gikk av med "seieren"... Fant den offisielle hjemmesiden jeg! Da slipper jeg iallfall å følge med fremover! :ler:

Ikkkkkkk :o ikke si noen, Tjorven :wink:

Skrevet

Jeg synes egentlig det er greit å vite hvem som blir valgt. Da slipper jeg nemlig å se alle episodene med overfokusering på klining.

Kan man si at han VANT ungkarskvinnen?

Med det menes som en ungkarskvinnen som "konkurranse."

Skrevet

Ikkkkkkk :o ikke si noen, Tjorven :wink:

Neida, skal holde helt munn jeg! :blunke:

Skrevet

TJIIHIIII!!!! :lol:

Nå vet jeg også hvem som vant.......klarte jo ikke å dy meg,måtte bare se!!!!!

Og den som vant Tristas hjerte var...............NEIDA jeg sier jo selvfølgelig ikke det!!!!

Men nå trenger jeg ikke å følge med mere!

Klems fra Charmina :hoho:

Skrevet

Har lyst til å se det, men jobber ofte på mandager... Leste helt tilfeldig om programmet på NY Post for en uke eller to siden, og der stod dessverre også navnet til han hun har valgt... så jeg går vel kanskje ikke glipp av så mye alikevel...? :roll:

Gjest Purple
Skrevet

Kommer nok til å følge litt med ja... Hadde et håp om at mennene ikke skulle oppføre seg like patetisk som damene i Ungkaren, men da jeg så klipp om hva som kommer til å skje senere, så... Det så ut som de var ganske intrigeskapende de også... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...