Gjest Gjest_Diana_* Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hei. Jeg er en jente på 19 år som har en sønn på 4 mnd, og en samboer som er ferdig på skolen og skal begynne i lære til høsten. Planen var at han skulle begynne i lære her nede (i sandnes), at sønnen vår skulle begynne i barnehage her og jeg på skolen. Men så fikk vi ikkje barnehageplass og sambo fikk jobbtilbud i Kjeller (ligger i Lillestrøm) Det jeg lurer på er om det er noen måte for meg å søke skole der nede nå? Siden søknadsfristen er gått ut, og jeg har jo søkt på skoler her nede. Er det noen som vet om dette går a eventulet hvordan jeg kan få fikset dette? Håper på svar Diana
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hei. Jeg er en jente på 19 år som har en sønn på 4 mnd, og en samboer som er ferdig på skolen og skal begynne i lære til høsten. Planen var at han skulle begynne i lære her nede (i sandnes), at sønnen vår skulle begynne i barnehage her og jeg på skolen. Men så fikk vi ikkje barnehageplass og sambo fikk jobbtilbud i Kjeller (ligger i Lillestrøm) Det jeg lurer på er om det er noen måte for meg å søke skole der nede nå? Siden søknadsfristen er gått ut, og jeg har jo søkt på skoler her nede. Er det noen som vet om dette går a eventulet hvordan jeg kan få fikset dette? Håper på svar Diana hvis du ikke har den andre skolen som ønske nr to eller tre f.eks. så kan du ikke få bytta. Men har du søkt på den allerede, så kan du omrokkere på førstevalget ditt. Hvis ikke så må du bare vente å håpe det blir plass på restetorget.. da er det førstemann til mølla, og du kommer inn dersom det er plass, uansett. Ellers må du bare ringe samordnaopptak å forklare situasjonen din.. er ikke den ordinære fristen 25.april?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå