Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Har tenkt på en ting.. Jeg skal på bryllupsdagen bære et smykke i sølvfarge, dette passer også best til kjolen. Men gifteringene er jo i gull..kommer det til å se rart ut..?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Nei, tror ikke det blir rart. De fleste som er gift går jo med gifteringen på seg hver dag, men bruker vel fortsatt sølvsmykker i tillegg?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Ja, det er jo klart.. bare jeg som er helt på tuppa om dagen. Prøver å tenke på alt, men blir bare kaos. Og under 4 mnd til bryllupet, aner ikke hvordan jeg skal få rukket alt :gråte:
Fun Light Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Jeg kommer til å ha det samme, kjole med perler og tråder i sølv og gullring.. Jeg syns ikke det gjør noe, ringen er liksom noe helt for seg selv :rødme:
Solfridbruda Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 nei det har absolutt INGENTING å si!!! Dessuten er jo ringen så liten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå