Gå til innhold

Nytt på Nytt bedre nå


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns det går litt opp og ned, men liker Linn Skåber godt. "Hun som var før" heter forøvrig Anne Kat Hærland. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det kommer mest an på hvilke gjester de har med seg. Noen av gjestene virker litt utilpass og smånervøse, syns jeg. Liker best gjester som er litt avslappa og ikke tar seg sjøl så høytidelig.

Syns at Skåber er veldig morsom, forresten. Og Nærum er helt enorm med sine talegaver og måten han legger ting fram på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Enig at det kommer enormt mye an på gjestene. Spesielt er det ille når det er åpenbart at gjestene legger frem vitser som er forhåndsskrevet. Litt innlevelse har vel aldri skadet noen?

Ellers synes jeg både Linn Skåber og Anne-kat er morsomme, men Nærum har en tendens til å overskygge den andre litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner Jon Almaas å bli bittelitt høy på seg selv, forresten? Jeg synes han er både kjekk og morsom, og når han slår seg løs kan han være rett og slett hysterisk morsom. Men synes kanskje vitsene hans har vært hakket slappere i det siste, samtidig som selvtilliten hans ser ut til å være helt på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Anne Kat var mye morsommere, og det er grådig trist at hun ble erstattet med Linn Skåber. Kunne fått inn Pernille Sørensen eller noen andre som er morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjeste_gjest
Jeg syns Anne Kat var mye morsommere, og det er grådig trist at hun ble erstattet med Linn Skåber. Kunne fått inn Pernille Sørensen eller noen andre som er morsom.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er Nytt på Nytt bedre med Linn Skåber en hva det var med hun som var før..

Linn, fisker du?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*
Linn, fisker du?!

:ler:

Jeg tror kanskje jeg synes det er bedre nå ja. Faktisk. Det hadde jeg ikke trodd.

Endret av *Ulla*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mimi_*

Nei, mye bedre før. Takler ikke humoren til Linn Skåber.....så ender alltid med at jeg skifter kanal......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Anne Kat var mye morsommere, og det er grådig trist at hun ble erstattet med Linn Skåber. Kunne fått inn Pernille Sørensen eller noen andre som er morsom.

Nei uff, Pernille Sørensen er ufattelig tragisk og høre på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Anne Kat var mye morsommere, og det er grådig trist at hun ble erstattet med Linn Skåber. Kunne fått inn Pernille Sørensen eller noen andre som er morsom.

Jeg er helt enig. Synes Anne Kat var konge. Det blei en nedtur når de ansatte Linn Skåber, jeg synes ikke hun er så morsom. Kanskje enkelte ganger, men ikke ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Kat er mye morsommere enn Linn. Men Linn er mye morsommere enn Pernille. Knut og Jon bærer programmet. Men det kommer som andre nevner mye an på gjestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Anne-Kat Hærland :trist: Linn Skåber er morsom, men ikke så morsom... Dessuten synes jeg hun virker litt bundet av manuset til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Linn Skaaber er for krampeaktig og barnslig etter min smak. Hun hadde passet bedre i Barne TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Anne Kat er utrolig morsom da, og av henne og Linn Skåber er hun klart favoritt. Linn er sånn helt ok.. Pernille Sørensen klarer jo aldri å fullføre et poeng fordi hun synes hun er så jævlig morsom selv.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...