Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det ser så spennende ut med operasjoner. Kuner godt tenke meg å bli operasjonssykepleier.

Er det noen her som er det, eller kjenner noen?

Hva gjør dere i jobben som operasjonssykepleier? Er det en jobb som kan anbefales? Hvordan er lønnen?

Vil gjerne ha svar fra noen som vet om utdanningen/jobben fra egen erfaring. Ikke generelle linker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg synes det ser så spennende ut med operasjoner. Kuner godt tenke meg å bli operasjonssykepleier.

Er det noen her som er det, eller kjenner noen?

Hva gjør dere i jobben som operasjonssykepleier? Er det en jobb som kan anbefales? Hvordan er lønnen?

Vil gjerne ha svar fra noen som vet om utdanningen/jobben fra egen erfaring. Ikke generelle linker.

Har hørt litt om den utdannelsen da jeg gikk på sykepleien. Var slik at folk sa at det ikke virket så artig, siden operasjonssykepleiere bare hjelper kirurgen med å gi instrumenter til han/hun og hjelpe med å ta på tøy og slikt. Etter det jeg har hørt så skulle visst anestesisykepleier virke litt mer spennende. Tror man har litt mer ansvar og mer å gjøre da.

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Har hørt litt om den utdannelsen da jeg gikk på sykepleien. Var slik at folk sa at det ikke virket så artig, siden operasjonssykepleiere bare hjelper kirurgen med å gi instrumenter til han/hun og hjelpe med å ta på tøy og slikt. Etter det jeg har hørt så skulle visst anestesisykepleier virke litt mer spennende. Tror man har litt mer ansvar og mer å gjøre da.

Tenker selv på å ta operasjon. Ja anesthesi er sikkert mer spennende, men jeg tror operasjon er morsomt også. Kan brukes til mye. Du kan reise på internasjonale oppdrag for Røde Kors, Hæren, etc. Jeg tror at de som tar utdannelsen liker det og blir i faget.

Skrevet

Vet ikke så mye utover det at de må stå i timesvis ved langvarige operasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...