Gå til innhold

Hva skammer du deg over?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg forstår godt at du blir flau. Du gir jo noen signaler om at du ikke liker å kokkelere og eksperimentere med gode råvarer og spennende mat. Samtidig spiser mange havregrøt, og det er allment akseptert. Så hvis du byttet ut navnet...?

Er det flaut å ikke like å kokkelere og eksperimentere med spennende mat? :fnise: Duverden så mange jeg kjenner som burde skamme seg, da. Og man kan da vitterlig -både- like å eksperimentere med mat -og- spise havregrøt en gang iblant?

Babygrøt har jeg aldri smakt, men jeg elsker semulegrynsgrøt.

Jeg skammer meg over at jeg til tider er så sur og tverr mot snille foreldrene mine...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skammer meg over at jeg til tider er så sur og tverr mot snille foreldrene mine...

Jeg også.

Gjest Gjest,Anne
Skrevet

Jeg skammer meg over at jeg har angst, og at jeg ikke tør å fortelle det til noen

Skrevet

Jeg skammer meg over at jeg nå sitter med rompa godt plantet i sofaen med pc'en når jeg egentlig burde støvsugd hybelkaninene under sofaen...

Også skammer jeg meg veldig over at jeg ikke liker fisk - det er flaut det!! :flau:

Skrevet

Hehe.. Jeg har også skammet meg over å ikke like fisk, men nå spiser jeg kyllingfilet med god samvittighet, og vet at det ikke stinker i mitt hus i alle fall.. ;)

Jeg skammer meg når jeg kjøper snop og andre usunne greier på butikken.

Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg har ikke mindre enn tre esker babygrøt i skapet i skrivende stund... :rodme:

Fikk smaken på det da søsteren min ble født, for da hjalp jeg jo til å mate henne.

Kjøpte det igjen først når jeg flyttet hjemmefra, og nå i det nye huset jeg bor i (tror det har blitt min "flyttemat").

Veldig næringsrikt (selv om alt det sukkeret og bringebærsyltetøyet jeg heller på sikkert ikke er noe sjakktrekk for dne helsemessige gevinstens skyld... :sjenert: )

Er ikke sånn fryktelig flau over det, jeg kan innrømme det, men er vel kanskje ikke det første jeg nevner på date... ;)

Gjest X-elskerinna
Skrevet

Jeg skammer meg stort over å ha vært "den andre kvinnen" eller rettere sagt "jenta" da jeg som tenåring hadde et ganske langvarig forhold (2år) til en gift mann, 15 år eldre. Huffafysjameg!

*CTRL+Alt+Delete* :sukk:

Hva jeg skulle gjort for å ha det ugjort......

Dumme meg!! :kjefte:

Skrevet

Jeg skammer meg over at jeg, som er prøver, ikke klarer å få eggløsning altså... Føles håpløst!

Men men.. Dette er jo ingen sytegruppe.. :)

Skrevet

Jeg skammer meg fordi jeg ikke jobber. Hjelper liksom ikke at det er pga sykdom. En sykdom som folk flest ikke skjønner seg på og som ikke synes.

Ang. babygrøt. Har et veldig sært barn i matveien. H'n spiste babygrøt til den gikk ut av produksjon. Da var h*n 12-13 år. Jeg syntes det var kjempepraktisk. Jeg lagde grøten på morgenen, vekte h*n, frokosten sto klar, lett og kjapp å spise, jeg dro på jobb.

Gjest StoreSky
Skrevet

Skammer meg fryktelig over alle dumme og teite ting jeg sier når jeg har "down under" perioder... Fytti! Tør ikke lese sms jeg har skrevet på det verste, er ikke mye snill da...

Også skammer jeg meg over at jeg i blandt tøyer grenser på jobb i forhold til når jeg kommer på jobb. Eller sier jeg har lesedag når jeg bare sover og sover sover. (gjerne i sammenheng med overnevnte periode)

Gjest Imsdal
Skrevet

Jeg skammer meg over at jeg av og til blir så sur når jeg er sliten - som går utover min kjempekjempesnille samboer

Så skammer jeg meg over at jeg ikke gidder å ta en skikkelig utdannelse som er en følge av at jeg ikke har noe jeg brenner for å bli.. Også at jeg ikke har noen ting jeg er veldig opptatt av, som en hobby eller idrett eller noe sånn..

Også at jeg ikke har viljestyrke til å gå ned 5-8 kilo, eier ikke magemål.. :rodme:

Skrevet

Jeg skammer meg over at jeg ikke trener.

Og min utrolig dårlige innsats på skolen, til tross for at det bare er fire uker til eksamen!

:sukk:

Skrevet (endret)

Jeg skammer meg over at jeg har lett for å surmule...

Også er jeg altfor lite flink til å ta meg selv i nakken når noe må gjøres. Som skolearbeid og slikt.. :sukk:

Men det hender stadig at jeg er stolt av meg selv også, altså :jepp:

Endret av Blemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...