Gjest Grautgramsa Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Jeg er over 30, har ingen barn og sitter her og spiser BABYGRØT! Jeg har akkurat kjøpt meg ei pakke på butikken og håpte at jeg ikke møter noen jeg kjenner. Jeg bare elsker babygrøt, det er fantastisk godt og så lett og lage. Men fy så flaut, jeg gjemmer pakken innerst i skapet. Bør jeg skamme meg?
Gjest Gjest_Tinka_* Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Nei, så absolutt ikke! Hvorfor skamme seg, du gjør vel ingen vondt med denne lysten! Bruk heller ALL energien på å nyte grøten istedetfor å skamme deg. Selv skammer jeg meg ikke over noe, og det er skikkelig deilig!
Nabodama Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg er over 30, har ingen barn og sitter her og spiser BABYGRØT! Jeg har akkurat kjøpt meg ei pakke på butikken og håpte at jeg ikke møter noen jeg kjenner. Jeg bare elsker babygrøt, det er fantastisk godt og så lett og lage. Men fy så flaut, jeg gjemmer pakken innerst i skapet. Bør jeg skamme meg? He he, der fikk datteren min en liten trøst:) Hun og venninnen smugkjøper middagsglass for babyer, som de koser seg med. Men ingen må se dem i "kjøpsøyeblikket", så de har av og til brukt lang tid inne på butikken.
Gjest Sorte Orm Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Jeg er over 30, har ingen barn og sitter her og spiser BABYGRØT! Jeg har akkurat kjøpt meg ei pakke på butikken og håpte at jeg ikke møter noen jeg kjenner. Jeg bare elsker babygrøt, det er fantastisk godt og så lett og lage. Men fy så flaut, jeg gjemmer pakken innerst i skapet. Bør jeg skamme meg? Klart du burde
Amalie_85 Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Haha, en jeg kjenner lagde alltid dobbel porsjon av babygrøt.En skje til sønn og en skje til far. Så er nok mange som syns det er godt Hmmm....hva jeg skammer meg over? det er sikkert ett eller annet, men klarer ikke komme på hva det skulle være akkurat nå!
Alice Ayres Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Jeg synes ikke at å spise babygrøt er noe å skamme seg over. Synes det er trist å høre om pensjonister som spiser dyremat fordi de ikke har råd til noe annet, skjønt det ble vel litt avsporing. Hva jeg skammer meg over? Akkurat nå skammer jeg meg over at jeg ikke klarer å bry meg mer om krigen i Irak. Jeg vet at jeg burde bry meg, men jeg orker ikke.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Det der med pensjonister og dyremat må da være oppspinn. En boks med katte-/hundemat koster mer enn "menneskemat", så hva er vitsen da?? Kanskje det bare smaker godt?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Jeg synes ikke at å spise babygrøt er noe å skamme seg over. Synes det er trist å høre om pensjonister som spiser dyremat fordi de ikke har råd til noe annet, skjønt det ble vel litt avsporing. Hva jeg skammer meg over? Akkurat nå skammer jeg meg over at jeg ikke klarer å bry meg mer om krigen i Irak. Jeg vet at jeg burde bry meg, men jeg orker ikke. Hvilken verden lever du i da? Det er nok ingen pensjonister som spiser dyremat , antar du har begynt med Eller noe sånt...
Hu i Svingen Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 At jeg er så ambivalent bestandig. Jeg liker forresten også babymat - på glass riktignok, men det skammer jeg meg ikke for.
Alice Ayres Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 Det der med pensjonister og dyremat må da være oppspinn. En boks med katte-/hundemat koster mer enn "menneskemat", så hva er vitsen da?? Kanskje det bare smaker godt? Vet ikke jeg. Kan vel være at all den ikke var bra for hjernen min... og nå er det fredag!!! Og da blir det mer
Gjest Casey Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Jeg bare elsker babygrøt, det er fantastisk godt og så lett og lage. Men fy så flaut, jeg gjemmer pakken innerst i skapet. Jeg forstår godt at du blir flau. Du gir jo noen signaler om at du ikke liker å kokkelere og eksperimentere med gode råvarer og spennende mat. Samtidig spiser mange havregrøt, og det er allment akseptert. Så hvis du byttet ut navnet...?
Gjest Alabama Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Skammer meg over at jeg ikke skal på byen ikveld likevel, selv om jeg har lovt venninna mi det.. Har ikke fortalt henne at jeg ikke kommer heller, hun tror jeg sitter hjemme og drikker med kjærsten og at vi skal møte henne ute... Uff..
Gjest Pet Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 Har dere spist babymat siden dere var babyer, eller har dere funnet ut etter at dere ble "store" at dere skulle smake på det?
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #14 Skrevet 18. april 2008 Det der med pensjonister og dyremat må da være oppspinn. En boks med katte-/hundemat koster mer enn "menneskemat", så hva er vitsen da?? Kanskje det bare smaker godt? Kommer an på merket. Store bokser billig hundemat var billigere enn kjøtt bereget til mennesker tidligere, men jeg er ikke sikker på om det er tilfellet nå.
Embla s Skrevet 19. april 2008 #15 Skrevet 19. april 2008 Har dere spist babymat siden dere var babyer, eller har dere funnet ut etter at dere ble "store" at dere skulle smake på det? Det lurer jeg også på Babygrøt er sikkert søtt og godt, men hvordan fant du på at du skulle teste ut det første gangen? Og: syns absolutt ikke du trenger skamme deg for det. Grøt er grøt
Gjest Pax Skrevet 19. april 2008 #16 Skrevet 19. april 2008 Hvilken verden lever du i da? Det er nok ingen pensjonister som spiser dyremat , antar du har begynt med Eller noe sånt... Jo, det er det.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #17 Skrevet 19. april 2008 Skammer meg over å nærmest være avhengig av kg. Kg er egentlig ganske lavmål.
Gjest Evine Skrevet 19. april 2008 #18 Skrevet 19. april 2008 Skammer meg over å nærmest være avhengig av kg. Kg er egentlig ganske lavmål. Samme her ... det er vel det eneste jeg ikke tør si til venner og kollegaer Nok at mannen og sønnene mine rister på hodet. Barnegrøt fikk jeg smaken på da min lillebror fikk grøt - jeg kastet meg over restene .. Men da jeg fikk barn selv så var det plutselig ikke så godt lenger. Vet ikke om de fjernet noe i den - men smaken var ihvertfall ikke god lenger.
Gjest TS-Grautgramsa Skrevet 19. april 2008 #19 Skrevet 19. april 2008 Har dere spist babymat siden dere var babyer, eller har dere funnet ut etter at dere ble "store" at dere skulle smake på det? Jeg smakte på det da jeg var rundt 14 og satt barnevakt. Nå er det ikke sånn at jeg har spist det fast i alle disse årene, men jeg kjøper en pakke nå og da. Sånn mat på glass synes jeg bare er ekkelt. Som ferdig tygt mat på en måte.
Gjest *Mim* Skrevet 19. april 2008 #20 Skrevet 19. april 2008 Jeg skammer meg over at jeg har vært så vrang og sær mot bestemoren min. Unnskyld - hvis du er her!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå