Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

For et halvt års tid siden så jeg bilde på VG nett av en mann som hadde en sykdom som gjorde at huden hans nesten så ut som en trestamme. Jeg orket ikke lese historien da for bildenen fikk meg til å grøsse så fælt og det tok litt tid å glemme dette. Nå har han dukket opp igjen, denne gangen på Dagbladets nettsider og nå skal han visst få hjelp. Han må jo ha det helt forferdelig!

Er det noen som har lest denne historien og kan forklare hva han lider av og hva som skal skje med ham nå når han skal få hjelp? Jeg klarer bare ikke å klikke på linken og se flere bilder av ham, men synes også synd på ham og er nysgjerrig på hvordan det går.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er humant papillomavirus (HPV). Så de trelignende greiene er i virkeligheten vorter.

Gjest Cascabel
Skrevet

Tråden er ryddet iht reglene.

Cascabel-mod

Skrevet
Det er humant papillomavirus (HPV). Så de trelignende greiene er i virkeligheten vorter.

Vorter? Uff da. Det er det verste jeg har sett i hvert fall.

(hm..rart at denne har blitt flyttet til kropp og helse, det handler jo om en mann som er mye omtalt i media i det siste.)

Skrevet

Legene har operert han nå og fjernet ca 2 kg vorter, han kan spise og skrive selv nå.

Grunnen til at vortene har blitt slik er at han har en ekstremt sjelden immunforsvarsfeil som gjør at kroppen ikke klarer å stoppe vortene. Han skal nå få syntetisk A-vitamin for å forhindre at vortene kommer tilbake, og må gjennom flere operasjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...