Gå til innhold

Homeopati mot herpes?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har kjønnsherpes, og har hatt det siden i sommer...Vært endel plaga med hyppige utbrudd, men de er alltid veldig små og går over på noen dager/en uke. Men problemet er at det er så OFTE. Jeg fikk ikke tabletter hos legen, for han mente krem kunne være like greit, dessuten er de pillene fryktelig dyre. Men så klart, er ikke værre enn at jeg krever å få piller så får jeg de nok.

Men så kom jeg på tanken om homeopati - noen som vet om dtete kan være noe? Ikke for å kurere herpes eller noe slikt, men for å forebygge utbrudd. vil vel gå mye på å forsterke immunforsvaret kanskje? Noen som har prøvd dette, eller vet noe rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har kjønnsherpes, og har hatt det siden i sommer...Vært endel plaga med hyppige utbrudd, men de er alltid veldig små og går over på noen dager/en uke. Men problemet er at det er så OFTE. Jeg fikk ikke tabletter hos legen, for han mente krem kunne være like greit, dessuten er de pillene fryktelig dyre. Men så klart, er ikke værre enn at jeg krever å få piller så får jeg de nok.

Men så kom jeg på tanken om homeopati - noen som vet om dtete kan være noe? Ikke for å kurere herpes eller noe slikt, men for å forebygge utbrudd. vil vel gå mye på å forsterke immunforsvaret kanskje? Noen som har prøvd dette, eller vet noe rundt dette?

Jeg ville prøvd all annen alternativ behandling før jeg eventuelt prøvde homeopati. Homeopati har sjelden eller aldri klart å dokumentere noen virkning i motsetning til en rekke andre alternative retninger. akkupunktur, indisk medisin og en del tradisjonell europeisk folkemedisin har vist seg å virke svært godt på mye. Homeopatiens teoretiske grunnlag er uansett helt høl i hodet. Jeg ville derfor prøvd noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...