Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Vi er en gjeng som skal til ålesund i mai. Hva kan vi finne på der? Finnes det noen artige arrangementer? Bowling? Hvor finner jeg ut slikt? Vi er alle rundt 30år.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 - Bowling er det i Spjelkavik, ca 1 mil fra Ålesund, men ikke i selve sentrum. - Hvis dere er sporty, kan dere prøve dere på havrafting. - Er dere sedate, er akvariet på Tueneset et fint sted å besøke. - Er dere kulturinteresserte anbefales en tur innom Jugendmuseet og KUBE. - Liker dere brukt og antikviteter, ta en tur innom Edel i Trankokeriet Antikk: Det er uansett verdt en liten spasertur bak til Moloveien, hvor du også finner Teaterfabrikken, glassblåseri m.m. Du kan lese mer om området her: http://www.visitalesund.com/ og her.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Ålesunds området har et stort utvalg av shopping, både på Moa og i sentrum. Personlig liker jeg best å gå i sentrum, mye bedre service og mye kosligere! Det finnes også mange koslige kafeer og restauranter i Ålesund, min favoritt er Lyspunktet om man skal ta en kopp te eller kaffe (her serveres ikke alkohol tror jeg), eller keiseren om man er ute etter uteliv, her er det trubadur hver kveld. Av attraksjoner har du atlanterhavsparken, her har de nylig fått pingviner - verdt et besøk om man liker sånn Anbefaler også å gå opp trappene til Fjellstua, kjempefin utsikt over Ålesund! Bowling finner du i Spjelkavika, like ved Moa.
KristineT Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Vi er en gjeng som skal til ålesund i mai. Hva kan vi finne på der? Finnes det noen artige arrangementer? Bowling? Hvor finner jeg ut slikt? Vi er alle rundt 30år. Er dere ints i natur og dere er så heldig å få fint vær så annbefaler jeg en båt tur innover fjordene. Men kanskje det ikke er noe for dere??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå