Gå til innhold

Sang i kirken

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er så heldig at vi har fått ei med en fantastisk stemme til å synge i kirka for oss. Men, vi er litt usikker på hvilken sang vi skal bruke. Er det noen som har forslag å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes jo utallige sanger å velge mellom..KOmmer litt an på om dere ønsker salme eller ikke. Hvis dere har en sang som betyr mye for dere-hvorfor ikke bruke den? Det setter et enda mer personlig preg på bryllupet!

Mange bruker From this moment on, eller The Rose. Men også Ekteskapsbønn og Gi meg handa din ven er jo også kjempe flotte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er ikke ute etter en salme, men en kjærlighetssang. Har tenkt litt på "From this Moment", men syns egentlig den er litt kjedelig siden den blir så ofte brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Svenskbrud

Hvordan kan jeg finne tekst og melodi til sangen du foreslår? Har en venn som ønsker å synge solo i kirken for oss, og han har helt rå stemme. Da passer ikke From this moment, men kanskje den i ditt forslag?

-M-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har teksten til ekteskapsbønn? Snakket med solisten våres i går, men hun hadde aldri hørt om den.

Kanskje noen her som kan sende den til meg på en privat melding?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får aldri helt bestemt oss, men nå har vi tenkt på "Come what May" fra Moulin Rouge. Opprinnelig ville jeg helst ha norske sanger, men vi elsker den sangen begge to.. så kanskje icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha en mann og en dame som synger duett. The Prayer (Bochelli og Dion). Vet ikke om den passer så veldig godt, men den er så utrolig fin. Og så skal de synge "one hand one heart" fra West side story. Så skal jeg prøve å ordne piano og kontrebass til akkompagnement. Tror det blir flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde Nick Cave's "Into my arms". Utrolig fin sang og den "handler om oss"... Broren til forloveren min sang fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som skal synge for oss har en fantastisk flott stemme, så jeg var nødt til å finne andre "kraftigere" sanger enn jeg hadde planlagt. Lurte først på "From this moment on".. og "Mitt hjerte er ditt", men der får hun ikke brukt stemmen som hun kan best. Vi har nå delvis bestemt oss for "When you tell me that you love me" (Diana Ross) og "Power of love" (Celine Dion)

Hva mener dere om disse sangene??

Tekstene finnes her:

http://www.gaytan.org/lyrics/the_power_of_love.txt

http://home.iae.nl/users/psporrij/tfbtp.ht...tm#WYTMTYLM12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...