Gå til innhold

Avbestille lavprisbillett


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt lavprisbilletter hos Norwegian på lørdag. Er desverre blitt syk, så det ser mørkt ut for turen.

Jeg bestilte billettene via nettet og betalte 50 kr ektra for avbestillingsforsikring.

Leste nettopp på hjemmesiden deres at lavprisbilletter ikke refunderes, men hva med avbestillingsforsikringa jeg betalte ekstra for da? I tillegg til å sende dem en legeattest på at jeg er blitt syk? Noen som vet om jeg får hele beløpet tilbake betalt, eller ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt lavprisbilletter hos Norwegian på lørdag. Er desverre blitt syk, så det ser mørkt ut for turen.

Jeg bestilte billettene via nettet og betalte 50 kr ektra for avbestillingsforsikring.

Leste nettopp på hjemmesiden deres at lavprisbilletter ikke refunderes, men hva med avbestillingsforsikringa jeg betalte ekstra for da? I tillegg til å sende dem en legeattest på at jeg er blitt syk? Noen som vet om jeg får hele beløpet tilbake betalt, eller ingenting?

Hadde du ikke hatt forsikringen så ville du ikke fått igjen noe. Grunnen til at de sier at lavprisbilletter ikke refunderes er fordi vanlig billetter refunderes hvis du avbestiller (går jeg ut ifra). Mens alle type billetter blir dekket av forsikringen om du er for syk til å reise og kan dokumentere det med legeerklæring.

Denne forsikringen går via et forsikringsselskap. Jeg vet ikke hvilket Norwegian selger på vegne av. Du må ta kontakt med de og høre. Så må du sikkert fylle ut et et skadeskjema og sende med legeerkæring som dokumentasjon på at du var syk og ikke kunne reise. Så vil forsikringen din dekke billettkostnaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finner du info om avbestillings-forsikringen til Norwegian. Det er korrekt som gjest over sier at den går via et forsikringsselskap og det er i dette tilfellet Gouda Reiseforsikring. Ta kontakt med dem så hjelper de deg videre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...