Gå til innhold

Beste sted du har vært??

Fremhevede innlegg

Gjest Samara
Skrevet

Jeg er blant de som elsker å reise. Det finnes så utrolig mange spennende og interesante reisemål. Hvis jeg likevel skulle plukke ut et av stedene jeg har vært som den beste, ville det utvilsomt bli Costa Rica. :D Oppholdt meg der ganske lenge, og ble veldig godt kjent med mange lokal-innbyggere. Fantastiske mennesker og nydelig natur er noe av det landet virkelig kan skilte med.

Andre favoritter må være Praha og Split (Kroatia).

Hvor er det beste stedet dere har vært?

Noen gode tips å få kanskje? :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjåj, vanskelig å velge her ja..... har vært mange fine plasser, har absolutt problemer med å si at et sted var bedre enn de andre. Men jeg er veldig svak for Madrid, det er noe med stemningen i byen (og det faktum at nesten ingen snakker engelsk). Og jeg må nesten trekke fram San Antonio i Texas, USA - jeg var utvekslingselev i Texas, og vertsfamilien min tok meg med dit. Der er det utrolig VAKKERT!

Gjest Embla s
Skrevet

Beste sted jeg har vært sålangt:

Barcelona. Uten tvil!!

Gjest Hilde
Skrevet

Skagen i Danmark er mitt absolutte favorittsted, vi reiser dit på ferie nesten hvert år.

Skrevet

Greske øyer og øy-loffing er topp ferie for meg. Fineste øyen jeg har vært på var Paros. Så idyllisk med små fiskerlandsbyer, nydelige viker og strender, god mat og hyggelige folk. Høres jo ut som hvilken som helst syden-plass :roll: men jeg stortrivdes :D

Skrevet

En by jeg ofte reiser tilbake til er New Orleans. Det er noe med atmosfæren, musikken i gatene og de mange spesielle og hyggelige menneskene.

Er veldig glad i storbyer. London, New York, Miami og Paris er også byer jeg reiser tilbake til når jeg har anledning og penger :wink:

Skrevet

Mitt favorittsted er Kos i Hellas.

Var der på ferie for 3 år siden,og reiser tilbake neste år.

Der hadde de alt jeg kunne ønske meg:

Masse handlemuligheter...

Herlig uteliv...

Fine utfluktsmuligheter...

Trivelig folkeslag...

Gleder meg til å komme tilbake dit!

Barbie

Skrevet

Playa las America, stranden der, ut mot Atlanteren i meterhøye bøler og trettito pluss!!!!

Uten unger!!!!!

Skrevet

Kommer veldig an på.

Det er flere steder som ligger på topp hos meg.

En sol-bade-avslapningsferie ville jeg tatt på Gran Canaria. Ikke fordi det er sååå spennende der, men fordi jeg trives med klimaet og temperaturen. Dessuten føler jeg meg helt trygg der. Alt innen rekkevidde og frihet til å velge.

Storbyferier er ikke den store lykken for meg. Men Budapest er flott og man slipper alt stesset. Masse flott å se på.

Ellers vil jeg gjerne tilbake til Bretagne en eller annen gang. Kan ikke sette fingeren på HVA som fikk meg til å smelte, men det er flott der. Fikk for liten tid sist jeg var der.

Gjest gjesta
Skrevet

Liker utrolig godt å reise på storbyweekend tur. Er ikke akkurat noen globetrotter, men av de storbyene jeg har vært i til nå er Praha den byen som har gjort størst inntrykk.

En utrolig vakker, stemningsfull og historisk by som jeg helt sikkert kommer til å reise tilbake til.

Jeg kjeder vettet av meg i syden, men det blir til at vi tar en tur iblant siden resten av familien liker det. Sol&bade ferie er best på landstedet vårt eller i Danmark hvis bare været er bra, jeg er sikkert litt sær :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Beste sted jeg har vært? Jeg tror jeg vil slå et slag for Guatemala. Jeg var riktig nok der bare i to dager, men da besøkte vi ruinbyen Tikal som ligger langt inne i jungelen. Der går man langt ute i skogen og plutselig dukker det opp enorme pyramider. I trærne klatrer aper, og på bakken kan man se fasanlignende fugler og noen dyr jeg ikke husker navnene på.

Vi tok buss fra Mexico til Flores i Guatemala og bussturen var en opplevelse i seg selv. Spesielt å kjøre forbi fattigslige hus der folk holdt på med dagligdagse ting som klesvask og matlaging.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Er nok få plasser som er så fint som hjemme.

Narvik, uansett årstid. Slalombakken er fantastisk om vinterne. Om sommeren så har du verdens vakreste fjord.

Gjest Anonymous
Skrevet

På sommeren er det ingenting som slår Blindleia!

Ellers? St.Petersburg sitter sterkest igjen hos meg! Kontrasten av ufattelig flotte bygg, mye synlig fattigdom og en sur bensinlukt må rett og slett oppleves. Vinterpalasset! Say no more...

Skrevet

Praha og Barecelona!

Vakre byer, med masse kultur og stemning...

Piglet

Skrevet

Det beste stedet jeg har vært er helt klart Thailand... Blandingen av det deilige klimaet,natueren, de flotte strendene , maten og de snille menneskene er helt topp på min skala for opplevelser :D

-Mari-

Gjest Dandy
Skrevet

Mine to favorittsteder er New Orleans i USA. Utrolig stemning :-) Ellers er det Jamaica med Reggey-konserter og herlig natur

Skrevet

Flere favoritter:

- Chiang Mai i Nord-Thailand

- Hua-Hin i Sør-Thailand - med glohett sjøvann!!

Ellers har jeg en soft-spot for Dubrovnik - den byen må bare oppleves. :enig_animasjon:

Skrevet

Mine favorittsteder:

- Bangkok, Thailand (masse folk, flott shopping, mye kultur)

- Koh Samui, Thailand (lange, deilige strender, sol og varme)

- Skagen, Danmark (om man ikke har råd til Thailand, med lange, deilige strender, sol og varme)...

Gjest Poirot
Skrevet

Som sagt før:

taquile, en øy uten strøm, biler, sykler og høye stemmer i Titicacasjøen i Peru, 3 timer fra land (Puno).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...