Gjest kenneth Skrevet 17. april 2008 #1 Del Skrevet 17. april 2008 Åla Skal til Spania om en ukes tid, og lurer i den forbindelse på om dere kjenner til nettsteder hvor jeg kan lære litt grunnleggende "reisespansk". Jeg er altså ikke på utkikk etter en ordbok, men en kilde til fraser/setninger, à la "Kan jeg få se på menyen?", "God natt" osv. På forhånd grasias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. april 2008 #2 Del Skrevet 17. april 2008 Åla Skal til Spania om en ukes tid, og lurer i den forbindelse på om dere kjenner til nettsteder hvor jeg kan lære litt grunnleggende "reisespansk". Jeg er altså ikke på utkikk etter en ordbok, men en kilde til fraser/setninger, à la "Kan jeg få se på menyen?", "God natt" osv. På forhånd grasias Jeg oppfatter at du ikke spør etter ordbok, men jeg vil allikevel anbefale for eksempel "Spansk på reisen" fra Berlitz. Disse "reisebøkene" har i alle fall jeg hatt mye nytte av. Her står omtalt det meste av det du har behov for som turist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. april 2008 #3 Del Skrevet 18. april 2008 BBC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå