Gjest Bleikingen Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Noen som har noen tips? En spesiell krem o.l. ? Jeg har solet meg annenhver dag i 3 uker og ser bare liiitt forskjell. Har ikke gått opp til mer enn 17-18 min.
NovaFlare Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Hvis du har ligget i 18 minutter og solet deg SÅ lenge, vill jeg byttet studio, da er nok rørene gamle.
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Prøve på et annet solstudio kanskje Etter soling 17-18 min annenhver dag i tre uker burde du jo ha fått en del farge. Hva med spraytan/selvbruner i stedet for? Er jo ikke helt bra å sole seg så ofte over lang tid...
IloveNY Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 (endret) Du bør jo egentlig ikke ta sol mer enn 2 ganger i uka! Når jeg jevnlig gikk og tok sol tidligere var jeg mer enn nok brun når jeg tok 2 ganger uka... men mitt solstudio er ganske bra og de holder rørene i sjakk. Så se om det finnes et bedre solstudio, og la huden din få hvile mer enn 1 dag! Pluss ja det finnes kremer som visstnok skal gjøre brunfargen mer intens, men de fleste jeg har prøvd av disse synes jeg ikke hadde noen stor effekt... Men hvis du vil teste selges de ofte på automater i solstudioet. Endret 17. april 2008 av IloveNY
Gjest Bleikingen Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Prøve på et annet solstudio kanskje Etter soling 17-18 min annenhver dag i tre uker burde du jo ha fått en del farge. Hva med spraytan/selvbruner i stedet for? Er jo ikke helt bra å sole seg så ofte over lang tid... Ja, jeg tror jeg merket mer effekt på et annet solstudio jeg prøvde her en annen dag, enn det jeg vanligvis bruker. En annen ting jeg lurer på - de knappene man skrur på på solsengen (mer sol i ansikt, mer sol på kropp) er 30 mest og 1 minst? (Kanskje jeg spør dumt nå, men av og til er jo logiske ting ulogisk har jeg merket:P) Kom på enda en ting jeg lurer på - jeg er plaget med noe tørr hud over mesteparten av kroppen - er dette noe som er med på at jeg ikke blir så lett brun?
Gjest Gjest_Monja_* Skrevet 17. april 2008 #6 Skrevet 17. april 2008 Du bør jo egentlig ikke ta sol mer enn 2 ganger i uka! Når jeg jevnlig gikk og tok sol tidligere var jeg mer enn nok brun når jeg tok 2 ganger uka... men mitt solstudio er ganske bra og de holder rørene i sjakk. Så se om det finnes et bedre solstudio, og la huden din få hvile mer enn 1 dag! Pluss ja det finnes kremer som visstnok skal gjøre brunfargen mer intens, men de fleste jeg har prøvd av disse synes jeg ikke hadde noen stor effekt... Men hvis du vil teste selges de ofte på automater i solstudioet. på brun og blid sine solstudio står det at man kan sole seg annenhver dag. hummm
Gjest Gjest_Monja_* Skrevet 17. april 2008 #7 Skrevet 17. april 2008 på brun og blid sine solstudio står det at man kan sole seg annenhver dag. hummm i begynnelsen i alle fall, så vidt jeg har forstått
IloveNY Skrevet 17. april 2008 #8 Skrevet 17. april 2008 Man bør jo egentlig ikke bruke solarium i det hele tatt... Men jeg skal ikke si noe siden jeg til tider bruker det litt selv! Men annenhver dag vil gjøre at du får knusktørr hud hvertfall! Og har større sjans for å få hudkreft. Det er veldig viktig å smøre seg mye! Min erfaring er at etter jeg begynte å ta solarium må jeg smøre meg med bodylotion etter hver gang jeg dusjer... ellers blir det tørt og skjellete.
NovaFlare Skrevet 17. april 2008 #9 Skrevet 17. april 2008 er 30 mest og 1 minst? (Kanskje jeg spør dumt nå, men av og til er jo logiske ting ulogisk har jeg merket:P) Ja, det er antall minutter
Gjest Vimsevas Skrevet 17. april 2008 #10 Skrevet 17. april 2008 Jeg bruker å ligge til jeg blir grillet jeg! Hhehe, smører meg med after sun og aloe vera så er det på`n igjen om noen dager! DA ser du farge! Brun grillpølse! Har selv hatt det problemet der, og har funnet ut at lommeboka mi ble robbet av det, så jeg ligger heller en halvtime om gangen og nå har jeg gått over til 3 kvarter! Deeeeilig!
IloveNY Skrevet 17. april 2008 #11 Skrevet 17. april 2008 Jeg bruker å ligge til jeg blir grillet jeg! Hhehe, smører meg med after sun og aloe vera så er det på`n igjen om noen dager! DA ser du farge! Brun grillpølse! Har selv hatt det problemet der, og har funnet ut at lommeboka mi ble robbet av det, så jeg ligger heller en halvtime om gangen og nå har jeg gått over til 3 kvarter! Deeeeilig! Ja det er vel den beste måten å garantere at du får den veldig fine lærhuden som en del damer i 40-50 årene har...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå