Gå til innhold

Piercing i brystvorten

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Jeg lurte paa om det er noen her inne som har erfaringer med piercing i brystvorten? tenker ifht. graviditet, amming, etc.

Hilsen Pia 24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au, au, AU!! sier jeg bare... Skjønner ikke at noen vil seg så vondt jeg! :hakeslepp: Hver gang man kommer borti må det jo gjøre vondt, hvertfall være ekstremt ubehagelig?! Eller er det bare jeg som er så følsom på det området??

Gjest Gjest_Kjazza_*
Skrevet

Jeg har piercing i begge brystvortene.

Ja, det gjør sinnsykt vondt å ta de, og det er ømt i 1-2 mnd etterpå.

Men etterhvert er det ikke vondt, det er som å ha en ørering.

Brystvortene mine var og er følsomme, men vi opplever jo følsomhet forskjellig. Vil ikke si det har forandret seg noe.

Men få det gjort på et godkjent piercing studio.

Har ikke barn så jeg har naturligvis ikke ammet, men det skal ikke være noe problem. Du må jo selvfølgelig ta de ut når du ammer.

Og for å slippe stress så kan du ha de utav i ammeperioden.

Jeg hadde mine utav i over 6 mnd og det var ikke problem å sette de i igjen.

Kan jo ta de i innimellom bare for å unngå at det gror.

Piercing i brystvortene er utrolig sexy både på kvinner og menn og jeg angrer ikke et sekund. Har hatt de nå i rundt 6 år. (er nå 28)

Skrevet

Forresten.. Har man konstant stive nipler med piercing i brystvortene?

Skrevet

ja og derfor anbefaler de deg og ta i begge samtidig.fordi hvis du tar i den ene så vil den bli/virke større fordi den er konstant stiv.

Gjest Cascabel
Skrevet

Min var ikke konstant stiv nei :ler:

Og det gjorde ikke vondt å ta den, var grodd pent etter en uke.

Gjest milkyway
Skrevet

Har ikke noen erfaringer med amming, men jeg har i begge. På meg var det ikke vondt i det hele tatt, bare godt! Men kommer jo an på hva en liker :) De er ikke "stive" konstant, men stangen gjør at de er mer utstående enn de pleide, men det er bare positivt for jeg følte mine aldri ville bli helt stive før. Nå vil de! :-D

• 5 år senere...
Gjest anonym
Skrevet

Eg har alltid stive nipler uansett eg

Skrevet

Hadde piercing i begge nipplene. Var bare vondt samme dag når jeg tok de, men det hjalp med vanlig smertestillende. Mine nippler ble mer stiv, men ikke konstant da. :)

Tok begge ut for noen måneder siden da jeg er gravid så gidder ikke styret med å ta ut piercingene hver gang jeg skal amme, siden babyen kan svelge de små delene. Hullene grodde igjen hos meg på et par måneder, men jeg hadde bare piercing i litt over to år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...