Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Shayla
Skrevet (endret)

skal du til varmere strøk i sommer?

1x crocs athens

Hvordan er disse å gå i? Med tanken på at den mellom tærne også er i plast, redd for at jeg kan få gnagesår..

Har crocs caymann og mary jane som er klare til å bli med til syden. Men skulle gjerne hatt flere, skoene er så fantastiske å gå i.

Endret av Shayla
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skal du til varmere strøk i sommer?

1x crocs athens

Hvordan er disse å gå i? Med tanken på at den mellom tærne også er i plast, redd for at jeg kan få gnagesår..

Har crocs caymann og mary jane som er klare til å bli med til syden. Men skulle gjerne hatt flere, skoene er så fantastiske å gå i.

de er enda bløtere og gå med enn crocs beach og caymans, og etter og ha gått i dem i en dag så reagerer du ikke på tåpartiet lenger, men den første dagen er det litt ubehagelig, det er en vanesak.

ellers er det som og gå på skyer i dem!vil absolutt anbefale dem!

Gjest Vimsevas
Skrevet

Klarer ikke la være å smile her! Så utrolig søtt! Skal reise om 2 uker til Mallorca, Playa de palma på cristina royal hotel. Noen som har vært der?

Har ikke planlagt så godt enda! Men kjempe fint at du legger ut liste, da har jeg noe å kikke på så jeg er sikker på at jeg ikke har glemt noe:) Er Enooormt distre og vimsete!

Telte faktisk t-skjortene og singletene mine her om dagen og kom til 46!

Ellers,4 bukser,6 shorts,2 skjørt,7 kjoler, 2 bikini,2handklær,7 sko par...krølltang,rettetang, og alt annet som følger med!

Tror jeg må ta en ompakk! Selvom jeg føler at jeg ikke kna fjerne noe..

Har det med å pakke med aaaaaaltfor mye..men sånn er det jo å være jente:)?

GOD tur alle sammen:)

Gjest Vimsevas
Skrevet

Å neiiii! Nå har jeg fått hvertfall 10 timg jeg må huske å ha med etter at jeg leste dette! Telys, snor å klyper,vaskemiddel,brødposer,føner (!!) Kommer sikkert mye mer.. kommer til å slite for å få plass tror jeg. Får dytte noe i kjæresten sin koffert;)

Skrevet
Å neiiii! Nå har jeg fått hvertfall 10 timg jeg må huske å ha med etter at jeg leste dette! Telys, snor å klyper,vaskemiddel,brødposer,føner (!!) Kommer sikkert mye mer.. kommer til å slite for å få plass tror jeg. Får dytte noe i kjæresten sin koffert;)

Kjære deg, de har da dette på reisemålet også!

Skrevet
Kjære deg, de har da dette på reisemålet også!

:Nikke:

jeg kjøper inn det vi trenger av sånne ting på en dagligvarebutikk den dagen vi kommer,så hiver vi det når vi går.

tar unødvendig plass i kofferten!

Gjest Vimsevas
Skrevet

heheheehe sant det, tror jeg har med meg nok:) Det står at det er føner på rommene, men vet ikke hvor bra de er.. ;P

Gjest Shayla
Skrevet

Da er det 17 dager til jeg drar til Tyrkia. Sitter nå å går over pakke listen, tenkte å legge den ut her så kan noen fortelle meg hva jeg evt har glemt :)

1x shorts til stranda

1x t skjorte til stranda

1x kjole til stranda

2x shorts

1x tights

1x stroppløs kjole

1x tre kvart kjole

1x cardigan

1x skjørt

2x kort armet skjorter

2x singletter

1x kort kjole

2x bikini

1x caps

+ tynne strømpebukser og undertøy

1x crocs cayman

1x crocs mary jane

2x ballerina/mokkasiner

Solkrem faktor 10, 25 og 50 og sololje sf 6.

1x håndkle

1x klut

Shampoo, kur, balsam

Dusjsåpe

Ansikstrens

Aloe Vera

Deo

Tannkrem liten

Tannbørste

Parfyme

Hårbørste

Sminkefjerner

Pads, qtips

Vannfastmascara

Ørepropper

Nesespray

Leppepomade

Kamera, batterier

Idoform, Ibux

Sminke

Strikker, Spenner, smykker

Solbriller

Lader

Høytalere

Øretelefoner til mobilen

Bok

Jeg burde ikke ha glemt noe nå....

Nå ble jeg veldig klar for ferie :kul:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...