Gjest Shayla Skrevet 19. april 2008 #21 Skrevet 19. april 2008 (endret) skal du til varmere strøk i sommer? 1x crocs athens Hvordan er disse å gå i? Med tanken på at den mellom tærne også er i plast, redd for at jeg kan få gnagesår.. Har crocs caymann og mary jane som er klare til å bli med til syden. Men skulle gjerne hatt flere, skoene er så fantastiske å gå i. Endret 19. april 2008 av Shayla
^me^ Skrevet 20. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 20. april 2008 skal du til varmere strøk i sommer? 1x crocs athens Hvordan er disse å gå i? Med tanken på at den mellom tærne også er i plast, redd for at jeg kan få gnagesår.. Har crocs caymann og mary jane som er klare til å bli med til syden. Men skulle gjerne hatt flere, skoene er så fantastiske å gå i. de er enda bløtere og gå med enn crocs beach og caymans, og etter og ha gått i dem i en dag så reagerer du ikke på tåpartiet lenger, men den første dagen er det litt ubehagelig, det er en vanesak. ellers er det som og gå på skyer i dem!vil absolutt anbefale dem!
Gjest Vimsevas Skrevet 20. april 2008 #23 Skrevet 20. april 2008 Klarer ikke la være å smile her! Så utrolig søtt! Skal reise om 2 uker til Mallorca, Playa de palma på cristina royal hotel. Noen som har vært der? Har ikke planlagt så godt enda! Men kjempe fint at du legger ut liste, da har jeg noe å kikke på så jeg er sikker på at jeg ikke har glemt noe:) Er Enooormt distre og vimsete! Telte faktisk t-skjortene og singletene mine her om dagen og kom til 46! Ellers,4 bukser,6 shorts,2 skjørt,7 kjoler, 2 bikini,2handklær,7 sko par...krølltang,rettetang, og alt annet som følger med! Tror jeg må ta en ompakk! Selvom jeg føler at jeg ikke kna fjerne noe.. Har det med å pakke med aaaaaaltfor mye..men sånn er det jo å være jente:)? GOD tur alle sammen:)
Gjest Vimsevas Skrevet 20. april 2008 #24 Skrevet 20. april 2008 Å neiiii! Nå har jeg fått hvertfall 10 timg jeg må huske å ha med etter at jeg leste dette! Telys, snor å klyper,vaskemiddel,brødposer,føner (!!) Kommer sikkert mye mer.. kommer til å slite for å få plass tror jeg. Får dytte noe i kjæresten sin koffert;)
Nabodama Skrevet 20. april 2008 #25 Skrevet 20. april 2008 Å neiiii! Nå har jeg fått hvertfall 10 timg jeg må huske å ha med etter at jeg leste dette! Telys, snor å klyper,vaskemiddel,brødposer,føner (!!) Kommer sikkert mye mer.. kommer til å slite for å få plass tror jeg. Får dytte noe i kjæresten sin koffert;) Kjære deg, de har da dette på reisemålet også!
^me^ Skrevet 20. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 20. april 2008 Kjære deg, de har da dette på reisemålet også! jeg kjøper inn det vi trenger av sånne ting på en dagligvarebutikk den dagen vi kommer,så hiver vi det når vi går. tar unødvendig plass i kofferten!
Gjest Vimsevas Skrevet 20. april 2008 #27 Skrevet 20. april 2008 heheheehe sant det, tror jeg har med meg nok:) Det står at det er føner på rommene, men vet ikke hvor bra de er.. ;P
Gjest Shayla Skrevet 27. april 2008 #29 Skrevet 27. april 2008 Da er det 17 dager til jeg drar til Tyrkia. Sitter nå å går over pakke listen, tenkte å legge den ut her så kan noen fortelle meg hva jeg evt har glemt 1x shorts til stranda 1x t skjorte til stranda 1x kjole til stranda 2x shorts 1x tights 1x stroppløs kjole 1x tre kvart kjole 1x cardigan 1x skjørt 2x kort armet skjorter 2x singletter 1x kort kjole 2x bikini 1x caps + tynne strømpebukser og undertøy 1x crocs cayman 1x crocs mary jane 2x ballerina/mokkasiner Solkrem faktor 10, 25 og 50 og sololje sf 6. 1x håndkle 1x klut Shampoo, kur, balsam Dusjsåpe Ansikstrens Aloe Vera Deo Tannkrem liten Tannbørste Parfyme Hårbørste Sminkefjerner Pads, qtips Vannfastmascara Ørepropper Nesespray Leppepomade Kamera, batterier Idoform, Ibux Sminke Strikker, Spenner, smykker Solbriller Lader Høytalere Øretelefoner til mobilen Bok Jeg burde ikke ha glemt noe nå.... Nå ble jeg veldig klar for ferie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå