Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter et hårstylingprodukt jeg kan bruke de dagene jeg ikke har tid til å bruke hårføneren. For det bruket har jeg nemlig forelsket meg i kerastase ciment thermiqe.

Har litt over skulderlangt tørt hår, mange småhår som står ut, naturlig fall i håret. Gjerne et annet produkt fra kerastase som kunne fått frem litt fall i håret eller i det minste roet småhårene uten at jeg må ta frem hårføneren.

Skrevet

Prøv deg med en lett glanskrem eller glansspray for å få ned småhårene og en våtspray som du kan spraye i håret og klemme opp fallet ditt med :)

kan ikke anbefale noe fra kerastase for det har jeg ikke peiling på, men kommer gjerne med andre forslag :)

Glanskrem/spray: SP deep reflect, SP pearl smooth, SP Straightaway, HighHair gloss serum, Sebastian evokativ nudist, Sbastian evokativ bohemian

Krøllfremhever: HighHair designer spray, SP curl refresher, Paul Mitchell freeze and shine, HighHair touch and feel, HighHair jelly waver, HighHair curl artist (usikker på om denne fins i norge), Paul Mitchell Round Trip

jah.. håper du blir litt klokere :) Det står beskrivelse av hvert produkt inne på lokkfantastic.com om du vil lese litt selv på de, eller så kan du jo dra til frisøren å høres hva de anbefaler til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...