miss vims Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Jeg er på jakt etter et hårstylingprodukt jeg kan bruke de dagene jeg ikke har tid til å bruke hårføneren. For det bruket har jeg nemlig forelsket meg i kerastase ciment thermiqe. Har litt over skulderlangt tørt hår, mange småhår som står ut, naturlig fall i håret. Gjerne et annet produkt fra kerastase som kunne fått frem litt fall i håret eller i det minste roet småhårene uten at jeg må ta frem hårføneren.
DDuck Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Prøv deg med en lett glanskrem eller glansspray for å få ned småhårene og en våtspray som du kan spraye i håret og klemme opp fallet ditt med kan ikke anbefale noe fra kerastase for det har jeg ikke peiling på, men kommer gjerne med andre forslag Glanskrem/spray: SP deep reflect, SP pearl smooth, SP Straightaway, HighHair gloss serum, Sebastian evokativ nudist, Sbastian evokativ bohemian Krøllfremhever: HighHair designer spray, SP curl refresher, Paul Mitchell freeze and shine, HighHair touch and feel, HighHair jelly waver, HighHair curl artist (usikker på om denne fins i norge), Paul Mitchell Round Trip jah.. håper du blir litt klokere Det står beskrivelse av hvert produkt inne på lokkfantastic.com om du vil lese litt selv på de, eller så kan du jo dra til frisøren å høres hva de anbefaler til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå