Gå til innhold

Hvordan skrive åpen søknad?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Daniella_*
Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve meg på å skrive en åpen søknad til ett par steder, men så aner jeg ikke hvordan jeg starter en åpen søknad........ hvordan formulerer jeg meg? Kan noen være så snill å hjelpe meg litt i gang? :smilyblomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja... begynn med en kjapp presentasjon, alder, hvor du bor, såntno`. Deretter noe om at du interesserer deg for hva-det-nå-enn-er-de-gjør på det stedet du søker jobb, og si at du derfor tillater deg å sende en jobbsøknad selv om de såvidt deg bekjent ikke har utlyst noen stilling.

Deretter det vanlige, kompetanse, selvsagt spissa opp mot bedriften, og alt det andre (åh, lenge siden jeg har skrevet jobbsøknad, kjenner jeg;-), og avslutningsvis sier du at du tar kontakt i løpet av uke nr... for å høre om det er aktuelt å komme på intervju.

...eller no`sånt?!

Gjest Gjest_Daniella_*
Skrevet
Tja... begynn med en kjapp presentasjon, alder, hvor du bor, såntno`. Deretter noe om at du interesserer deg for hva-det-nå-enn-er-de-gjør på det stedet du søker jobb, og si at du derfor tillater deg å sende en jobbsøknad selv om de såvidt deg bekjent ikke har utlyst noen stilling.

Deretter det vanlige, kompetanse, selvsagt spissa opp mot bedriften, og alt det andre (åh, lenge siden jeg har skrevet jobbsøknad, kjenner jeg;-), og avslutningsvis sier du at du tar kontakt i løpet av uke nr... for å høre om det er aktuelt å komme på intervju.

...eller no`sånt?!

Å tusen takk for svar Frk.Fie!! :bukke: :dagens-rose: Nå ble jeg plutselig litt klokere!!!

Skrevet

Så bra! Takk for blomsten - og lykke til ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...