insider Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Heisann. Jeg har nettop pusset opp et soverom,og er veldig fornøyd.Fra å være mørkt og dystert er det nå lyst og trivelig.Har kjøpt seng,nattbord,stol og garderobeskap i country stil,hvitt og egghvitt det også. Nå har jeg bruk for teppe,gardiner og sengetøy/sengteppe som passer til.Har tenkt på noe småblomstret i litt duse farger.Kanskje filleryer eller saueskinn på gulvet.Noen som vet om butikker i Bergen/området hvor jeg kan finne dette. Har kikket litt på nettet og i kataloger,men er visst storblomstret med sterke farger som er in i år,og det vil jeg ikke ha.Blir kjempeglad for forslag/ideer.
Gjest Gjest_Gulltopp_* Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Sjekk www.villacharme.no Så vil jeg tro du kan finne noe på Kid og Princess. Du kan også sjekke Skovly Collection Lykke til!!
Gjest Jente37 Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Heisann. Kanskje filleryer eller saueskinn på gulvet. Av egen erfaring, anbefaler jeg at du ikke kjøper saueskinn eller langhåret tepper/Hyrdetepper o.l. Det blir forferdelig mye hybelkaniner av det. Ikke bare på soverommet, men i hele leiligheten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå