Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Kort fortalt;

Våknet opp i morges med krafig urinveisinfeksjon...lett feber og blod i urinen.. Hadde dette for fem år siden, helt glemt hvor sykt vondt det er!

Så nå er det antibiotika og appelsinjuice..

Men jeg måtte ta ut egenmelding på jobb idag, noe sjefen ikke var så glad over..

Synes dere dette er god nok grunn til å holde senga??

Er ekspert i å få dårlig samvittighet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er god nok grunn til å holde senga.

Skrevet

Jeg voknet også opp i dag tidlig med en heidundranes urinveisinfeksjon, og det er absolutt god nok grunn til å holde senga! Fy søren så vondt det gjør...!

Jeg har pakka meg inn med strømpebukse, ullsokker, varm genser og dyne, og sitter med laptopen i senga. Noe annet har jeg ingen planer om!

Få i deg masse c-vitaminer og drikk masse

God bedring fra en pasient til en annen :)

Skrevet
Jeg voknet også opp i dag tidlig med en heidundranes urinveisinfeksjon, og det er absolutt god nok grunn til å holde senga! Fy søren så vondt det gjør...!

Jeg har pakka meg inn med strømpebukse, ullsokker, varm genser og dyne, og sitter med laptopen i senga. Noe annet har jeg ingen planer om!

Få i deg masse c-vitaminer og drikk masse

God bedring fra en pasient til en annen :)

Takk! Dette er virkelig pyton...ca samme horisontale stilling her og, med ullsokker, strømpebukse , pledd og dyner.

Startet på selexid nå, så det kicker forhåpentligvis inn..

Sjefen lurte på om jeg kom i morgen, men jeg sa jeg tvilte sterkt på det..

Svigermor tutret om at det var fordi jeg satt på bar mark i helga..., det straffer seg nå iallefall!

God bedring til deg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...