snuska Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Det er noe jeg lurer på, kansje noen har kan hjelpe meg... Når jeg har sex får jeg noen ganger en salveaktig utflod. Utfloden blir veldig tykk, den er helt hvit og ingen klumper, eller lignende. Men den kjennes ut som salve i konsistensen... Er det noen som vet om dette er normalt? Har ingen problemer ellers, kun ved sex... Har lest på alle nettsteder som finnes, men det står ikke noe om noe av dette noe sted, begynner å bli litt bekymret for at det ikke er normalt... Alle svar/råd tas i mot med stor takk...
Gjest Alabama Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 (endret) Det er noe jeg lurer på, kansje noen har kan hjelpe meg... Når jeg har sex får jeg noen ganger en salveaktig utflod. Utfloden blir veldig tykk, den er helt hvit og ingen klumper, eller lignende. Men den kjennes ut som salve i konsistensen... Er det noen som vet om dette er normalt? Har ingen problemer ellers, kun ved sex... Har lest på alle nettsteder som finnes, men det står ikke noe om noe av dette noe sted, begynner å bli litt bekymret for at det ikke er normalt... Alle svar/råd tas i mot med stor takk... Dette høres jo ut som vanlig utflod?? I tillegg blir man jo våt i skjeden når man har sex! Eller er det spermen du mener? Endret 16. april 2008 av Alabama
snuska Skrevet 17. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2008 Dette høres jo ut som vanlig utflod?? I tillegg blir man jo våt i skjeden når man har sex! Eller er det spermen du mener? Nei, ikke vanlig... Har aldri hatt det sånn før jeg traff samboeren min... Men kansje det er normalt... Men har ikke hatt sånn før ihvertfall... Er det virkelig normalt at det kjennes ut som du har smurt inn enn tykk salve der? Før ble jeg "våt", ikke sånn... Hmmmm...
Sarah_83 Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 Er vel forskjell på folk, men jeg tror det ikke er normalt. Hadde nemlig samme greia selv i fjord. Jeg gikk til gynekolog og jeg hadde en liten infeksjon. Merket ikke noe til det ellers annet enn vel en salveaktig utflod eller sex, som du beskriver. Fikk en kur på 5 dager og vips var det borte. En slik infeksjon er lett å få, sa gynekologen til meg og mange går med det i årevis fordi de tror det er normalt. Årsaken er ofte så enkel som en liten rift i sjeden (etter sex) feil såpe, ikke ren nok på hender(typen) eller når du setter inn tapong- bare for å nevne eksempler på hvor lett man kan få det. Jeg råder deg å bare ta en tur til gynekolog og bare få det sjekket. Problemet og løsningen på slike ting er ofte veldig enkle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå