Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #1 Skrevet 16. april 2008 Jeg har brukt en krem for bateriell vaginose (eller hva det nå heter) som jeg føler nå "tyter ut" igjen. Jeg injiserte krem i en uke (for to uker siden) og nå virker det som om underlivet er "mettet" med krem og det kommer ut igjen. Finnes det noen mulighet for å vakse underlivet innvendig? Jeg føler meg urenselig enda jeg tørker og vasker så ofte jeg kan. Eller kan det være noe annet? Det sto at kremen kunne medføre sopp. Har aldri hatt sopp, så jeg vet ikke hvordan det arter seg. Men jeg trodde i det minste at det luktet? Det gjør det ikke og ikke klør jeg spesielt heller, selv om det er litt sårt.
Gjest Elfrida Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Kremen kommer ut av seg selv, og skjeden renser seg selv. Ingen grunn til å vaske skjeden innvendig, det vil antagelig ikke rette opp i noe som helst, tvert i mot. Sopp lukter ikke. Det kan klø og være sårt, og utfloden blir tykk og kan være kornete.
Embla s Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Jeg burde sikkert ikke uttale meg, for jeg er langt fra noen ekspert på området. Men jeg tror du skal la "innsiden" være mest mulig i fred. Så lenge det ikke er unormal lukt og kløe kan jeg ikke tenke meg at du skulle ha noen grunn til bekymring, og jeg tror ikke du er "skitten" der inne. Jeg tror det er best å la det være mest mulig i fred og heller bruke truseinnlegg. Evnt oppsøke lege hvis du er i tvil.
Gjest TS Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Takk for svar. Jeg er jo egentlig klar over at man ikke skal forstyrre balansen på innsiden, men jeg hadde håpet at jeg kunne fremskyndet prisessen med å få ut kremen. Tror nok ikke det er sopp da, for jeg har ikke utflod. Det hvite "belegget" legger seg stort sett mellom kjønnsleppene.
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 høres ut som sopp..veldig ufarlig men litt ubehagelig..
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #6 Skrevet 16. april 2008 Jeg har brukt en krem for bateriell vaginose (eller hva det nå heter) som jeg føler nå "tyter ut" igjen. Jeg injiserte krem i en uke (for to uker siden) og nå virker det som om underlivet er "mettet" med krem og det kommer ut igjen. Finnes det noen mulighet for å vakse underlivet innvendig? Jeg føler meg urenselig enda jeg tørker og vasker så ofte jeg kan. Eller kan det være noe annet? Det sto at kremen kunne medføre sopp. Har aldri hatt sopp, så jeg vet ikke hvordan det arter seg. Men jeg trodde i det minste at det luktet? Det gjør det ikke og ikke klør jeg spesielt heller, selv om det er litt sårt. Kjøp Canesten på apoteket. Reseptfri.Kjøp hele pakka med stikkpiller og krem!Kremen skal ikke bare smøres i tissen men rundt analhullet også!
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Kjøp Canesten på apoteket. Reseptfri.Kjøp hele pakka med stikkpiller og krem!Kremen skal ikke bare smøres i tissen men rundt analhullet også! Glemte å si at Canesten er for underlivssopp!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå