Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #1 Del Skrevet 10. mai 2003 Hei! Samboeren min er som noen av dere vet ganske så stor. Han er 2.05 m høy og har en grov/kraftig kropp. Å finne klær til han i vanlige butikker er umulig, unntatt hos Dressmann. Litt kjedelig å alltid handle klær hos Dressmann, så jeg lurte egentlig på om noen av dere hadde noen tips til butikker? Nettbutikker også kanskje? Håper på noen tips :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #2 Del Skrevet 10. mai 2003 Ellos har en del store klær for menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #3 Del Skrevet 10. mai 2003 Takk for tipset, men det visste jeg fra før av Ingen flere steder da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 10. mai 2003 #4 Del Skrevet 10. mai 2003 http://www.overvektige.no/ Der har de linker til butikker som selger klær i store størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #5 Del Skrevet 14. mai 2003 Skjønte ikke noe av den siden jeg, men kanskje jeg er for trøtt her jeg sitter? Samboeren er ikke så voldsomt overvektig, så det hjelper ikke om klærne er veldig store i bredden, om de ikke også har den ekstra lengden, men jeg skal sjekke ut siden nok en gang. Takk for tipset. Ingen flere her som vet om noen steder/ sider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 14. mai 2003 #6 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja det var ikke så rart. Lurer på hva som har skjedd med den siden. Den skal ihvertfall ikke se sånn ut! Her har du en annen: http://www.bigmansclub.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #7 Del Skrevet 15. mai 2003 Bra det ikke bare var meg som ikke skjønte noe av den siden da Takk for nok et tips ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå