Gjest Gjest Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 Jeg har den siste uken hatt litt stram lukt av underlivet, nesten som at man ikke har vasket seg på en stund selv om jeg vasker meg hver morgen. Nå nettopp oppdaget jeg at jeg er full av et litt tykt, melaktig utflod med en svak gulfarge på papiret. I tillegg kom det litt friskt blod akkurat som at jeg har en rift eller et sår (har ikke hatt sex på flere dager, og går på minipillen så jeg er ikke gravid) Jeg får ikke dratt til legen på en stund for det er så lang ventetid, men hvis dette er en soppinfeksjon kan jeg uansett behandle dette selv. Er det noen som har slike symptomer når det er sopp?
snuska Skrevet 16. april 2008 #2 Skrevet 16. april 2008 Jeg har den siste uken hatt litt stram lukt av underlivet, nesten som at man ikke har vasket seg på en stund selv om jeg vasker meg hver morgen. Nå nettopp oppdaget jeg at jeg er full av et litt tykt, melaktig utflod med en svak gulfarge på papiret. I tillegg kom det litt friskt blod akkurat som at jeg har en rift eller et sår (har ikke hatt sex på flere dager, og går på minipillen så jeg er ikke gravid) Jeg får ikke dratt til legen på en stund for det er så lang ventetid, men hvis dette er en soppinfeksjon kan jeg uansett behandle dette selv. Er det noen som har slike symptomer når det er sopp? Tror kansje jeg ville tatt en klamydia test, soppinfeksjon lukter ikke...
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #3 Skrevet 16. april 2008 Akkurat sånn har jeg også fått, men jeg har tatt klamydia test (og urinveis-infeksjons test) som var negative..
Gjest ts Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Klamydia er det nok ikke. Jeg stoler fullt og helt på mannen min. Det er ikke utfloden som lukter, den lukter faktisk ingenting. Men mitt underliv begynner å lukte unormalt mye i løpet av en dag. Kanskje vivag eller lignende er løsningen?
Gjest Gjest Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Melaktig utflod? Hva med å spørre en lege på nettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå