Serenity88 Skrevet 15. april 2008 #1 Skrevet 15. april 2008 (endret) Hei! Jeg har søkt på sommejobber (i Oslo-området), og fått 1 jobb helt sikkert. Vi har ikke skrevet kontrakt enda, men skal gjøre dette på lørdag da jeg også skal jobbe noen timer. Nå skal jeg på et intervju imorgen, og et på torsdag. Begge de jobbene er interessante for min del, jeg er så lei av å sitte i kassa på Kiwi (jobben jeg allerede har fått). Kiwi betaler ganske godt, særlig siden man får UB tillegg. Nå vet ikke jeg heelt enda om de jobbene jeg skal på intervju er noe jeg kan jobbe med i sommer (må være en viss timelønn og vil helst jobbe endel), ikke sikkert jeg får dem heller, selv om man ikke skal se bort ifra det:) Kan jeg bare si opp Kiwijobben da? Det er 14 dagers oppsigelse i prøveperioden, som er på hele 6mnd, jeg føler heller ikke jeg skylder Kiwi noe, da jeg har jobbet der før og de er flinke til å presse alt ut av deg, men gi lite tilbake. Jeg tenker også at de andre jobbene gir meg en annen lærdom som jeg kan bruke videre enn Kiwi-jobben kan. Hva ville dere gjort? Får et lite stikk av dårlig samvittighet også... Nå burde det jo ikke være vanskelig å finne en ny en til å sitte i kassa på Kiwi noen uker, men jeg trenger ikke opplæring da... Takk for evt. svar:) (sorry, ble litt rotete dette her) Endret 15. april 2008 av Serenity88
Sola^ Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Det første du gjer er å gå på intervjuene. Viss ikkje du får dei jobbene, eller dei ikkje er aktuelle av andre grunner så har du framleis kiwijobben. Så får du tenke fram til du veit...om kva du helst ønsker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå